کد خبر: ۱۳۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - 07 April 2018
سود مشارکت در منافع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه «ما» با نرخ سود ۴/ ۲۴ درصد محقق شد.
سود مشارکت در منافع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه «ما» با نرخ سود ۴/ ۲۴ درصد محقق شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه «ما»، سود حاصل از مشارکت در منافع بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری این شرکت در سال ۹۱، ۹۲، ۹۳ و ۹۴ به ترتیب ۲۷ درصد ۱/ ۲۷ درصد، ۵/ ۲۷ درصد و ۲۷ درصد محقق و در سنوات گذشته، به حساب اندوخته بیمه‌گذاران واریز شد.

حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه «ما» درخصوص بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری این شرکت گفت: محصول عمر و سرمایه‌گذاری و توسعه آن جزو راهبردهای اصلی شرکت بیمه ما است و رسالت شرکت با توجه به بازار گسترده و بالقوه این نوع از بیمه، تامین نیازهای بیمه‌ای جامعه، ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای مردم است.

وی همچنین افزود: سود مشارکت در منافع محقق شده در سال مالی ۱۳۹۵، با ایجاد زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات در بالاترین سطح، استفاده از ظرفیت‌های بانک ملت و آموزش بهینه شبکه فروش، به میزان ۴۴/ ۲۴ درصد است.بهاری فر درخصوص علت کاهش حدودا ۵/ ۲ درصدی سود نسبت به سنوات گذشته گفت: این موضوع در شرایطی رخ داد که در همان سال مالی، نرخ سود تضمینی بانک‌ها به میزان ۷ درصد و از نرخ ۲۲ به ۱۵ درصد کاهش یافت.

مدیرعامل بیمه ما در ادامه افزود: به‌منظور اجرای ماده ۱۱ آیین‌نامه ۶۸ شورای‌عالی بیمه که شرکت‌های بیمه را مکلف می‌کند حداقل ۸۵ درصد سود حاصل از معاملات بیمه‌های زندگی را به صاحبان اصلی آن یعنی بیمه‌گذاران بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری عودت دهد، شرکت بیمه ما توانست در سال ۹۵ با تخصیص ۹۰ درصد سود حاصل از معاملات بیمه‌های زندگی به منافع بیمه‌گذاران، نرخ ۴۴/ ۲۴ درصد را محقق سازد.

 بر همین اساس ۴۴/ ۶ درصد ما‌به‌التفاوت سود کلیه بیمه‌گذاران که در سال ۹۵ به‌طور علی‌الحساب ۱۸ درصد سود دریافت کرده بودند به حساب اندوخته آنها واریز شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: