کد خبر: ۱۳۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - 03 April 2018
شعار حمات ار کالای ایرانی تنها یک شعار نیست بلکه یک راه حل اساسی و کاربردی است که در صورتی که درست اجرا شود و همه اعضای جامعه آنرا باور و اجرا کنند بسیاری ازمشکلات اقتصادی مرتفع می شود .
بانكداري ايراني ـ پس از چهار دهه از گذشت انقلاب اسلامی ایران اکنون مشکلات اقتصادی مهترین  دغدغه ای مردم ومسولان است و تهدید اصلی ثبات و امنیت کشور و مردم تبدیل شده است حتی دشمنان و بدخواهان کشور نیز تمام تلاش و برنامه ریزی خود را به این موضوع معطوف داشته اند 

در واقع شرایط اقتصادی بحرانی است و توجه به دو نکته ضروری است ، نخست اینکه همگان به این  باور رسید که شرایط نامساعد و بحرانی است که این درک یک حسن دارد و این است که نگاه واقع بینانه ای نسب به مشکلات اقتصادی وجود دارد که پیش نیاز عبور از بحران است .

نکته دوم و مهتر این است که تصمیم ها و راهکارها نادرست و غیر کارشناسی می تواند بحران تشدید کند ولی اگر تصمیم ها سنجیده و درست باشند و همکاری همه مردم ومسولان را همراه داشته باشد  می تواند از این شرایط عبور کرد وبه ارامش و ثیات رسید .

 شعار حمات ار کالای ایرانی تنها یک شعار نیست بلکه  یک راه حل اساسی و کاربردی است  که در صورتی که درست اجرا شود و همه اعضای جامعه آنرا باور و اجرا کنند بسیاری ازمشکلات اقتصادی مرتفع می شود .

با حمایت واقعی از کالای ایرانی از سوی مصرف کنندگان و تولید کنندگان ایرانی  بیکاری ،نوسانات نرخ ارزی و تحریم از مشکلاتی هستند آرام آرام مرتفع خواهد شد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: