کد خبر: ۱۲۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - 27 March 2018
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در پایان امسال و با اجرای پروژه‌های پیش‌بینی‌شده شاهد رشد اشتغال در شهرستان‌های لامرد و مهر خواهیم بود و در این دو شهرستان نه‌تنها بیکاری نخواهیم داشت، بلکه احتمال کمبود نیرو هم وجود دارد.

بانكداري ايراني ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در پایان امسال و با اجرای پروژه‌های پیش‌بینی‌شده شاهد رشد اشتغال در شهرستان‌های لامرد و مهر خواهیم بود و در این دو شهرستان نه‌تنها بیکاری نخواهیم داشت، بلکه احتمال کمبود نیرو هم وجود دارد.

به گزارش ایسنا علی ربیعی، امروز دوشنبه ششم فرودین در بیست و دومین سفر استانی خود در دولت دوازدهم در جلسه شورای اشتغال شهرستان لامرد گفت: الزاماتی که در سال ۹۷ پیش روی جامعه و دولت است نیازمند اهتمام و تلاش بیشتر است.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه در این شهرستان در حال اجرا است که تا پایان سال ۹۷ آثارش در زندگی مردم ملموس می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: مراد از رشد به این معنی است که اثرات آن در زندگی مردم ملموس باشد .

ربیعی بحث انتقال آب برای توسعه این شهرستان را اساسی و مهم دانست و گفت: انتقال آب کار بزرگی است که در حال شکل‌گیری است و باید برای به سرانجام رسیدن این امر از دولت حمایت کنیم .

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بسته اشتغال و توانمندسازی نیروی کار افزود: سهم هر دو شهرستان در مشاغل روستایی ۲۱ میلیارد تومان است و باید در زمینه ایجاد شغل‌های نو و پایدار در روستاها تلاش کنیم .

وی با اشاره به اینکه فقرزدایی هم یکی از برنامه‌های مهم پیش رو است، افزود: فرمانداران شهرستان باید شورای اجتماعی را تشکیل دهند، اگرچه شهرستان وضعیت خوبی در این زمینه دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: