کد خبر: ۱۲۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 07 March 2018
نماینده مردم خوی در مجلس گفت: بر اساس اصل ۴۸ قانون اساسی،‌ بهره‌برداری از منابع طبیعی باید یکسان باشد اما متاسفانه ما امروز شاهد تبعیض و بی‌عدالتی در حوزه آب در سطح استان‌ها هستیم.
بانكداري ايراني ـ نماینده مردم خوی در مجلس گفت: بر اساس اصل ۴۸ قانون اساسی،‌ بهره‌برداری از منابع طبیعی باید یکسان باشد اما متاسفانه ما امروز شاهد تبعیض و بی‌عدالتی در حوزه آب در سطح استان‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، سیدتقی کبیری در پایان جلسه علنی امروز ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) در اخطاری با استناد به اصل ۴۸ قانون اساسی، بیان کرد: در اصل ۴۸ آمده است که بهره‌برداری از منابع طبیعی و استفاده از درآمدهای ملی در سطح استانی و توزیع فعالیت‌های اقتصادی میان استان‌ها و مناطق مختلف کشور باید بدون تبعیض باشد اما اکنون ما در حوزه آب شاهد تبعیض و بی‌عدالتی در سطح استان‌ها هستیم.

وی در ادامه گفت: استان آذربایجان غربی امروز در زمینه آب با مشکل جدی روبروست. حتی در شهرستان خوی در آب آشامیدنی نیز با مضیقه روبرو هستند. هم وزیر سابق و هم وزیر فعلی دستوراتی را در این زمینه دادند. خواهش می‌کنم در این زمینه سرعت بیشتری به کار گرفته شود تا مشکل آب شرب و کشاورزی در این شهرستان‌ها به زودی حل شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: