کد خبر: ۱۲۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 03 March 2018
رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به دعوت رئیس دومای فدراسیون روسیه برای شرکت در همایش سالانه اقتصادی ساراتوف در راس هیاتی به این کشور سفر می کند.
  بانكداري ايراني  ـ رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به دعوت رئیس دومای فدراسیون روسیه برای شرکت در همایش سالانه اقتصادی ساراتوف در راس هیاتی به این کشور سفر می کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از بخش رسانه ای سفارت ایران در مسکو؛ علاالدین بروجردی روزهای 14 و 15 اسفند ماه در همایش ساراتوف با عنوان «آینده مناطق: توسعه همکاری ها» که در مسکو برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

هدف از این همایش، بررسی و تبادل تجربیات در زمینه توسعه مناطق، برقراری روابط تجاری بین شرکت ها و همچنین بین بازرگانان و سرمایه گذاران و طراحی پیشنهاد مشترک برای حل مشکلات اقتصادی مناطق خواهد بود که با حضور نمایندگان دومای دولتی، اعضای شورای فدراسیون، نمایندگان نهادهای اجرایی فدرال، نهادهای اجرایی مناطق مختلف، انستیتوهای توسعه، جوامع علمی، تشکل های مدنی و اتحادیه های تجاری، بازرگانان مناطق مختلف روسیه و کشورهای خارجی از جمله ایران برگزار می شود.

هیات ایرانی حاضر در این همایش، علاوه بر حضور در نشست عمومی، در هفت نشست کارشناسی با موضوع اقتصاد دیجیتال، بهبود شرایط بازرگانی، توسعه بازار محصولات کشاورزی، رشد فناوری در مجموعه های صنعتی، توسعه گردشگری و بازرگانی و تجارت مدنی شرکت خواهد کرد.
برچسب ها: روسیه ، امنیت ملی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: