کد خبر: ۱۲۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - 27 February 2018
رضا اردکانیان وزیر نیرو که ریاست کمیسیون مشترک همکاری ایران و ارمنستان را عهده دار است برای شرکت در پانزدهمین اجلاس این کمیسیون در راس هیاتی تهران را به مقصد ایروان ترک کرد.
 بانكداري ايراني -رضا اردکانیان وزیر نیرو که ریاست کمیسیون مشترک همکاری ایران و ارمنستان را عهده دار است برای شرکت در پانزدهمین اجلاس این کمیسیون در راس هیاتی تهران را به مقصد ایروان ترک کرد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از وزارت نیرو، تسریع در تکمیل خط سوم انتقال برق ایران و ارمنستان به عنوان محور کریدور انرژی چهار جانبه شمال جنوب، بین ایران، ارمنستان، گرجستان و روسیه و ایجاد بستر تبادلات فصلی برق و انرژی بین دو کشور و منطقه از محورهای این اجلاس است.

بحث و بررسی درخصوص حضور شرکت‌های ایرانی در پروژه‎‌های نیروگاهی ارمنستان و بحث و بررسی پیرامون موضوع محیط زیست رودخانه ارس و توسعه تبادلات تجاری و حمل و نقل بین ایران و ارمنستان از دیگر محورهای برگزاری اجلاس پانزدهم خواهد بود.

وزیر نیرو در سفر دو روزه خود به ارمنستان با «آشوت مانوکیان» وزیر زیرساخت‌های انرژی و منابع طبیعی ارمنستان، «آرزویک میناسیان» وزیر محیط زیست، «ادوارد نعلبندیان» وزیر امور خارجه و «کارن کاراپتیان» نخست وزیر ارمنستان ملاقات خواهد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: