کد خبر: ۱۲۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - 03 February 2018
109 پروژه راهداری و هوایی به همراه بیش از 48 هزار واحد مسکن مهر در کشور در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.
  بانكداري ايرانيـ 109 پروژه راهداری و هوایی به همراه بیش از 48 هزار واحد مسکن مهر در کشور در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، این پروژه ها شامل 55 پروژه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، 54 پروژه شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران و بیش از 48 هزار مسکن مهر در 28 استان کشور افتتاح می شود.

در این ایام، تعداد 54 پروژه در زمینه عمرانی، هوانوردی و تجهیزات فرودگاهی با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 277 میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران افتتاح می شود.
نوسازی باندهای پروازی برخی از فرودگاه ها، نصب تجهیزات سامانه های هدایت پروازهای هوایی و خرید و نصب تجهیزات روشنایی و آتش نشانی بخشی از دیگر پروژه های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی است که در دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

همچنین طی دهه فجر امسال 55 پروژه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر یک هزار و 758 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

10 پروژه با همکاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 258 میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی و 314 میلیارد ریال توسط بخش دولتی در قالب مجتمع های خدماتی، رفاهی و تیر پارک ها و هچنین 45 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 186 میلیارد ریال در قالب پروژه‌های احداث ساختمان های مورد نیاز پلیس راه از مهمترین پروژه های سازمان راهداری در دهه فجر امسال است.
با توجه به آمار منتشر شده از سوی دفتر مربوط به امور مسکن مهر در وزارت راه و شهرسازی از آغاز دهه فجر تا اواخر اسفندماه تعداد 48 هزار و 506 واحد مسکن مهر در 26 استان کشور افتتاح و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
مقرر شده 2 هزار و 562 واحد مسکن مهر در شهر پردیس، یک هزار و 61 واحد در استان البرز، یک هزار و 807 واحد در آذربایجان شرقی و یکهزار و 335 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی به متقاضیان تحویل می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: