کد خبر: ۱۲۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - 01 February 2018
سیستم گرمایشی تاسیسات انبار نفت کوره شهید نوربخش بندر ماهشهر با هدف افزایش توان صادرات این محصول و تداوم تولید پالایشگاه های نفت کشور با سرمایه گذاری 247 میلیارد ریالی به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
  بانكداري ايراني-سیستم گرمایشی تاسیسات انبار نفت کوره شهید نوربخش بندر ماهشهر با هدف افزایش توان صادرات این محصول و تداوم تولید پالایشگاه های نفت کشور با سرمایه گذاری 247 میلیارد ریالی به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در حاشیه مراسم افتتاحیه این پروژه اظهار کرد : با اجرای این طرح زمینه اشتغال مستقیم 33 نفر واشتغال غیرمستقیم 76 نفر فراهم شده است.
آل کثیر در ادامه از افزایش 70 درصدی صادرات فرآورده های نفت کوره با راه اندازی این سیستم خبر داد و خاطرنشان کرد: فرآورده های نفت کوره مازاد کشور در انبار نفت کوره شهید نوربخش تخلیه شده و از طریق شهرستان بندرماهشهر به خارج از کشور صادر می شود.
بندرصادراتی ماهشهر در منتهی الیه شمالی و فاصله ٤٧ مایلی خلیج فارس در کانال طبیعی ماهشهر و آبراه خور موسی در فاصله حدود ٥٠ مایلی بندر ماهشهر واقع شده و ٥٠ سال پیشینه فعالیت در حوزه صادرات و واردات فرآورده های نفتی دارد.
بندر صادراتی ماهشهر با ٦ اسکله تخلیه و بارگیری مواد نفتی و تعداد زیادی مخازن ذخیره به عنوان یک سرمایه با ارزش برای صادرات و واردات فرآورده‌های نفتی مطرح است.
ماهشهر در جنوب خوزستان و در ساحل خلیج فارس، پس از عسلویه قطب پتروشیمی کشور به شمار می رود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: