بانكداري ايراني - نام تجاری یا برند، نام یا نمادی است که با هدف فروش محصولات یا خدمات به کار برده میشود.
به گزارش میزان،نام تجاری یا برند، نام یا نمادی است که با هدف فروش محصولات یا خدمات به کار برده میشود، البته مشخص است که هدف از ایجاد یک نام تجاری یا برند، فراتر از فروش کالاها یا خدمات است.
یک نام تجاری یا برند قدرتمند قادر است نقش راهبردی گستردهتری را در یک کسب و کار ایفا کند.
نامهای تجاری علاوه بر تسلط به سهم بازارهای هدف، گزینههایی را برای رشد کسب و کار ایجاد می کند و ضمن جذب، حفظ کارکنان ماهر و مستعد ارزش خود را در نزد ذی نفعان بهبود میبخشند.