کد خبر: ۱۲۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۶ - 05 January 2018
با شروع سال نو میلادی 2018 و در اولین روزهای کاری و تجاری در بورس ژاپن، شاخص سهام نیکی این کشور به بالاترین رقم در 26 سال گذشته رسید.
بانكداري ايراني - با شروع سال نو میلادی 2018 و در اولین روزهای کاری و تجاری در بورس ژاپن، شاخص سهام نیکی این کشور به بالاترین رقم در 26 سال گذشته رسید.

به گزارشایرنا از روزنامه ژاپن تودی، شاخص سهام و اوراق بهادار نیکی افزون بر 3 درصد در این هفته و در نخستین روزهای سال نو میلادی افزایش یافت.

این گزارش خاطر نشان می کند بهبود شاخص های اقتصادی در آمریکا و همچنین خوش بینی نسبت به رشد اقتصادی چین در این افزایش بی سابقه در 26 سال گذشته تاثیر داشته است.
سهام نیکی بر اساس گزارش این نشریه در یک هفته گذشته به طور ناگهانی روندی صعودی گرفته و در بالاترین شرایط رشد 3.26 درصدی داشت که بیشترین رقم از سال 1992 میلادی است.
از سال 2016 میلادی شاخص سهام نیکی بخصوص در بخش های صنعتی و همچنین در زمینه نفت و گاز و اوراق بهادار و لوازم الکترونیکی رشد مطلوبی داشته است.

با این وصف بالاترین تجارت و نرخ رشد از امروز پنجشنبه یعنی از شروع تجارت در بورس کشور ژاپن پس از تعطیلی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در سال 2018 شروع شد.
شرکت سهامی 'میزوهو' ژاپن اعلام کرده است سرمایه گذاران اشتیاق زیادی برای خرید و فروش سهام نشان می دهند و بسیار امیدوارند وضعیت بازار اوراق بهادار در سال جاری میلادی بسیار بهتر شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: