کد خبر: ۱۲۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - 04 December 2017
رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران گفت: مشکلات مربوط به توسعه صادرات غیر نفتی دائما از سوی بخش خصوصی و مسئولان دولتی بیان می‌شود، اما نمی‌دانم چرا مشکلات و گرفتاری‌های فضای کسب و کار حل و فصل نمی‌شود.
بانكداري ايراني - رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران گفت: مشکلات مربوط به توسعه صادرات غیر نفتی دائما از سوی بخش خصوصی و مسئولان دولتی بیان می‌شود، اما نمی‌دانم چرا مشکلات و گرفتاری‌های فضای کسب و کار حل و فصل نمی‌شود.

به گزارش فارس ، محسن بهرامی ارض اقدس با بیان اینکه توسعه صادرات غیر نفتی علیرغم شعار 30 ساله هنوز به جایگاه مطلوب نرسیده، گفت: بحث تعیین تکلیف نرخ ارز، تامین اجتماعی، زیرساخت‌ها و موضوعات مالیاتی بارها مورد اشاره قرار گرفته و به نظر می رسد در این مورد باید واقعا اقدام شود.

وی افزود: مشکلات مربوط به بخش‌های یاد شده دائما از سوی بخش خصوصی و مسئولان دولتی بیان می‌شود، اما نمی‌دانم چرا مشکلات و گرفتاری‌های فضای کسب و کار حل و فصل نمی‌شود.

رییس کمیسیون تسهیل تجات و توسعه صادرات اتاق تهران بیان داشت: بعد از تحریم های بین المللی و ظالمانه، نامناسب بودن فضای کسب و کار و امثال اینها از جمله تحریم‌های داخلی است که باید برای آن فکر شود و به نظر می‌رسد، باید قوای سه گانه با همدلی و هم‌فکری قوانین مخل تولید و تجارت را از سر راه برداند.

وی افزود: در کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران برنامه‌هایی با همکاری تشکل های صادراتی تدوین شده و در این راستا مسائل و مشکلات این بخش را به دستگاه‌های ذیربط ارسال می‌کنم و از دست اندرکاران بخش می خواهیم که در این زمینه به ما کمک کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: