کد خبر: ۱۲۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - 04 December 2017
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از خرید تمام تجهیزات و سامانه‌های ارتباطی مورد نیاز ترافیک هوایی برای کشور خبر داد و گفت: هر اتفاقی در تحریم‌ها روی دهد،‌ دیگر هیچ مشکلی در ترافیک هوایی نخواهیم داشت.

بانكداري ايراني - مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از خرید تمام تجهیزات و سامانه‌های ارتباطی مورد نیاز ترافیک هوایی برای کشور خبر داد و گفت: هر اتفاقی در تحریم‌ها روی دهد،‌ دیگر هیچ مشکلی در ترافیک هوایی نخواهیم داشت.

رحمت‌الله مه‌آبادی در گفت‌وگو با  تسنیم با اعلام این‌که شرکت فرودگاه‌ها سالانه رقم‌های هنگفتی را به بحث خرید تجهیزات فرودگاهی و کمک باوبری اختصاص می دهد، اظهار کرد: تعداد زیادی از تجهیزات راداری و نویگیشن در راه ورود به کشور است، ضمن این‌که تجهیزات دیگری نیز هم‌اکنون در حال نصب و همچنین ساخت هستند.

وی با یادآوری این‌که در زمان تحریم تجهیزات مورد نیاز را سخت و گران خریداری می‌کردیم، بیان کرد: در گذشته پول برخی تجهیزات را پرداخت کرده‌اند اما تاکنون تجهیزات تحویل نشده است.

وی با بیان این که سازمان بازرسی باید به این موضوع وارد شود، گفت:‌ این در حالی است که در حال حاضر تجهیزات را با قیمت خیلی خوب خریداری می‌کنیم،‌ در واقع برجام در قیمت خریدها بسیار موثر بوده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به این‌که خرید تجهیزات تسهیل شده از بازگشایی ال سی به عنوان نمونه‌ای از مسئله یاد کرد و گفت:‌ تمام سامانه‌های ارتباطی مورد نیاز کشور خریداری و وارد کشور شده و احیانا هر اتفاق در خصوص تحریم‌ها روی دهد هیچ مشکلی در بحث ترافیک هوایی نخواهیم داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: