کد خبر: ۱۱۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - 27 November 2017
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح بانک مرکزی مبتنی بر تقویت و استقلال این نهاد در نشست این کمیسیون خبر داد.
بانكداري ايراني - عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح بانک مرکزی مبتنی بر تقویت و استقلال این نهاد در نشست این کمیسیون خبر داد.


 علی کاظمی با اشاره به نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: کمیسیون بودجه به عنوان کمیسیون فرعی طرح بانک مرکزی را مورد بررسی قرار داد و با کلیات آن موافقت کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح به دنبال تقویت و استقلال بانک مرکزی است، افزود: در این نشست دو ماده 34 و 38 از طرح بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به احکامی که در برنامه ششم توسعه برای بانک مرکزی درنظرگرفته شده بود دو ماده مذکور اصلاح شود.

**طرح قرارگرفتن صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در زیرمجموعه صندوق های غیردولتی 
نماینده مردم اردل درمجلس دهم شورای اسلامی همچنین از بررسی طرح اصلاح بند (ل) ماده 21 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت خبرداد و عنوان کرد: در قانون مذکور صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در صندوق های غیردولتی دیده نشده بود، بنابراین طراحان به دنبال آن هستند که این صندوق نیز زیرمجموعه صندوق های غیردولتی شود.

به گزارش خانه ملت، عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس بیان داشت: مقرر شد کمیته ای برای بررسی اصلاح بند(ل) ماده 21 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در کمیسیون تشکیل و گزارشی جهت تصویب نهایی ارائه شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: