کد خبر: ۱۱۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - 25 November 2017
جمعه سیاه که یک روز خرید شلوغ سنتی در آمریکاست امسال با صف‌های کوتاهتری از خریداران اول صبح مواجه شد چراکه خریداران بیشتری به خرید آنلاین روی آورده‌اند.

بانكداري ايراني - جمعه سیاه که یک روز خرید شلوغ سنتی در آمریکاست امسال با صف‌های کوتاهتری از خریداران اول صبح مواجه شد چراکه خریداران بیشتری به خرید آنلاین روی آورده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از شین‌هوا، جمعه سیاه که یک روز خرید شلوغ سنتی در آمریکاست و فروشندگان برای جلب مشتریان تخفیفات سنگینی ارائه می‌کنند امسال با صف‌های کوتاهتری از خریداران اول صبح مواجه شد چراکه خریداران بیشتری به خرید آنلاین روی آورده‌اند.

صبح زود تنها یک گروه کوچک از افراد قبل از باز شدن فروشگاه بزرگ تارگت در هیوستن که تخفیف‌های خوبی به مشتریان می‌دهد، در مقابل آن صف بسته بودند.

به نظر می‌رسد مشتریان آمریکایی ترجیح می‌دهند از طریق گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود خرید کنند. طبق داده‌های ادوب دیجیتال اینسایتس، که تحقیقاتی را در مورد تجارت دیجیتال منتشر می‌کند، تنها روز ۵ شنبه، مشتریان آمریکایی ۲.۸۷ میلیارد دلار را در خرید آنلاین هزینه کردند که این میزان نسبت به عید شکرگذاری سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته بود.

این ماه خریداران تعطیلات تا به حال ۳۳.۲ میلیارد دلار خرید آنلاین کرده‌اند که ۱۸ درصد از آن‌چه در سال گذشته هزینه کرده بودند بیشتر است.

امسال پنج‌شنبه شکرگزاری روز شلوغ‌تری از لحاظ خرید بود. طبق گفته مدیر فروشگاه تارگت در هیوستون حدود ۳۰۰ نفر صبح زود قبل از باز شدن این فروشگاه و شروع خرید ۶ ساعته، در مقابل آن صف کشیده بودند. اما امسال بیشتر فعالیت‌های خرید جمعه سیاه (بلک فرایدی) در پشت صحنه (خریدهای آنلاین)، انجام شد.

رشد تجارت الکترونیک با افزایش کلی هزینه‌کردها در تعطیلات هم‌زمان شده است. فدراسیون تجارت ملی پیش‌بینی کرده است فروش نوامبر و دسامبر امسال بین ۳.۶ تا ۴ درصد از ۶.۵۵.۵ میلیارد دلار سال گذشته بیشتر شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: