کد خبر: ۱۱۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - 04 November 2017
مدیرکل مدیریت بحران استان البرز از تعطیلی مهدکودک‌ها، پیش دبستان‌ها و دبستان‌های نوبت صبح و بعداز ظهر روز یکشنبه(14 آبان) همه شهرستان‌های استان البرز به جز طالقان به دلیل تشدید آلودگی هوا خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، مهدی مهرور در حاشیه جلسه اضطراری که بعدازظهر شنبه(13 آبان) به منظور بررسی آلودگی هوای استان تشکیل شد گفت: با توجه به اخطاریه هواشناسی و همچنین محیط زیست استان مبنی بر آلودگی هوا ، مدیرکل مدیریت بحران اقدام به صدور اخطاریه شماره 11 و ابلاغ به کلیه سازمان‌ها، دستگاه‌ها و مراکز کرد.

مهرور افزود: در این اخطاریه تصمیم به تعطیلی مهدکودک‌ها، پیش دبستان‌ها و دبستان‌ها در تمامی شهرستان‌های استان به جز طالقان در نوبت صبح و بعداز ظهر روز یکشنبه، تهیه و توزیع ماسک توسط هلال احمر و اورژانس و آماده باش و استقرار این دو دستگاه در مراکز پر تردد، عدم استفاده از سوخت مایع در صنایع، تعطیلی کارخانجات آسفالت و معادن، به کارگیری حداکثر توان ناوگان حمل و نقل عمومی، ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی و تعطیلی موقت مراکز صنعتی موثر در تشدید آلودگی هوا گرفته شد.

وی در پایان گفت: همچنین فردا ساعت چهار بعد از ظهر جلسه دوم کمیته اضطرار و جلسه فوق‌العاده کارگروه کاهش آلودگی هوا به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: