کد خبر: ۱۱۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - 02 November 2017
ایمانی خوشخو تاکید کرد از تغییرات در معاونت هنری و گزینه های سپردن این مسئولیت بی خبر است.
محمدحسین ایمانی خوشخو رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره زمزمه‌هایی که درباره تغییر در معاونت هنری و امکان تصدی این پست توسط وی شنیده می‌شود، بیان کرد: من هیچ خبری ندارم، اخباری که من دارم همانی است که شما شنیده‌اید.

وی ادامه داد: شنیده‌ام که وزیر ارشاد گفته قرار است تغییراتی در معاونت‌ها انجام شود اما اینکه چه کسی خواهد آمد، من هم اطلاعی ندارم.

ایمانی خوشخو همچنین درباره سند موسیقی کشور عنوان کرد: مسایل محتوایی سند موسیقی انجام شده است اما از آنجایی که باید هماهنگی با وزارت ارشاد هم باشد، ما منتظریم تا مجدداً بتوانیم بعد از تغییر و تحولات صورت گرفته در وزارت ارشاد، درباره موسیقی با آقای صالحی وزیر ارشاد صحبت کنیم. فکر می کنم اگر همین روند پیش رود، تا چند ماه آینده بتوانیم این سند را در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دهیم.

رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان بیان کرد: ما در حال حاضر در مرحله نهایی آماده سازی سند هستیم و هماهنگی ها با وزارت ارشاد هم انجام می شود و پیگیری می کنیم که این قضیه زودتر به نتیجه برسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: