کد خبر: ۱۱۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - 30 October 2017
بانک مسکن در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار را دریافت کرد.
 بانک مسکن در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار را دریافت کرد.


به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه و با حضور تعدادی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ بانک مسکن تندیس سازمان مشتری مدار را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش، این تندیس با توجه به عملکرد و فعالیت های مطلوب بانک مسکن در بخش های ارایه خدمات مطلوب به مشتری، رضایتمندی مشتری و ایجاد فرایند رضایت در مشتری به این بانک اختصاص یافت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: