کد خبر: ۱۱۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - 28 October 2017
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از کاهش ۱۷ درصدی سوانح دریایی کشور طی شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت:‌ تلفات جانی شناورهای ایرانی در این مدت ۶ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است.

بانكداري ايراني - معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از کاهش ۱۷ درصدی سوانح دریایی کشور طی شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت:‌ تلفات جانی شناورهای ایرانی در این مدت ۶ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، هادی حق‌شناس اظهار کرد:‌ تعداد کل سوانح شناورها (ایرانی و خارجی) در شش ماهه اول امسال ، 28 سانحه بوده که در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل، 17 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه آموزش و به کارگیری فرماندهان مجرب در شناورهای باری و مسافری و ممیزی مراکز آموزش دریانوردی، در افزایش کیفیت امور دریانوردی و البته کاهش سوانح شناورها در ایران تأثیرگذار بوده است، از افزایش تجهیزات امداد و نجات طی 6 ماهه گذشته نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: طی یکسال گذشته 4 فروند شناور ناجی در آب جنوب کشور به ناوگان امداد و نجات دریایی سازمان بنادر اضافه شده است.

وی با اعلام این‌که 2 دستگاه شناور ناجی تا پایان سال به این ناوگان اضافه می شود، تصریح کرد:‌ هم‌اکنون 20 فروند شناور پیشرفته ناجی در بنادر شمال و جنوب ایران فعال هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: