بانک قرض الحسنه مهرایران، با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا در ارائه سرويسهاي متنوع بانکي و در جهت رفاه حال مشتريان خود اقدام به راه اندازي اولين باجه تمام الکترونيكي در شعبه شريعتي رشت (۶۴۰۹) نموده است.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانکداری الکترونیکي نوع خاصي از بانكداري است كه جهت ارائه سرويس به مشتريان خود از يك محيط الكترونيكي مانند اينترنت استفاده مي كند. در اين نوع بانك تمامي عمليات بانكي اعم از دريافت يا واريزكردن پول، تاييد امضا، ملاحظه موجودي و ديگر عمليات بانكي به صورت الكترونيكي انجام مي شود.
این باجه در راستای تحقق نوآوری و ارتقای کيفيت خدمات بانکي، طيف متنوعي از سرويس هاي دريافت، پرداخت و انتقال وجه، افتتاح حساب، درخواست تسهيلات، خريد کارت هديه و بسياري خدمات ديگر را بصورت الکترونيكي به تمامي مشتريان ارائه مي دهد.
بلادی چولابی مدیر شعب استان گیلان، در مراسم افتتاح اولين باجه تمام الکترونيکي شعب اين استان اظهار داشت: نهادينه کردن فرهنگ استفاده از خدمات و ابزارهاي الکترونيكي، توسعه بانكداري سبز و توجه به محيط زيست از طريق كاهش استفاده از كاغذ از جمله اهداف ايجاد و گشايش اين باجه مي باشد.
وی افزود: استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک باعث رضايتمندي بيشتر مراجعين خواهد شد و با افزايش سرعت انجام فعاليت هاي بانکي، موجب كاهش اتلاف وقت مشتريان و همچنين خلوت شدن شعب بانك مي شود.
شایان ذکر است، دراین باجه انواع خدمات الکترونیک از جمله: اینترنت بانک، همراه بانك، تلفن بانك، اس ام اس بانك، صدور انواع كارت هاي شتابي، درگاه الكترونيك، پايانه هاي فروشگاهي و ... به مشتريان ارائه مي گردد.