کد خبر: ۱۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - 30 September 2017
تامین اجتماعی در حذف بیمه شدگان قالیبافی به تعهدات خود پایبند نبوده و به دلیل کمبود منابع ، اقدام به قطع بیمه تعداد زیادی از بافندگان فرش دستباف کرد.
بانكداري ايراني - یک مقام مسوول گفت: تامین اجتماعی در حذف بیمه شدگان قالیبافی به تعهدات خود پایبند نبوده و به دلیل کمبود منابع ، اقدام به قطع بیمه تعداد زیادی از بافندگان فرش دستباف کرد.

تامین اجتماعی در حذف بیمه شدگان قالیبافی به تعهدات خود عمل نکردکوروش انصاری سرپرست معاونت بیمه مرکز ملی فرش ایران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: براساس توافقنامه‌ای که میان مرکز ملی فرش ایران، سازمان گردشگری و سازمان تامین اجتماعی به امضا رسید ، ماموران بیمه موظف شدند در ابتدا با همکاری نهادهای ذی‌ربط تحقیق مکانی صورت داده و قبل از حذف بیمه شدگان به آنها اخطار دهند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه تامین اجتماعی در حذف بیمه شدگان قالی بافی به هیچ کدام از تعهدات مندرج در توافقنامه مذکور پایبند نبوده و به دلیل کمبود منابع ، اقدام به قطع بیمه تعداد زیادی از بافندگان فرش دستباف کرد.

انصاری تصریح کرد: براساس قانون جدید تامین اجتماعی در مقابل حذف هر 100 نفر بیمه شده، 10 فرد جدید می‌توانند از پوشش بیمه برخوردار شوند.

به گفته وی اکنون برخی از بیمه شدگان قدیمی قالیبافی در صف انتظار برای بیمه شدن مجدد قرار دارند.

وی در پایان تاکید کرد: در طرح مشترکی که بین مرکز ملی فرش ایران و اداره کل بیمه های تامین اجتماعی به امضا رسید، قرار بر این شد تا با انجام پالایش جامعی افرادی که به ناحق بیمه شده اند، شناسایی و حذف شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: