کد خبر: ۱۱۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - 12 September 2017
پنجمین عرضه اولیه امسال با عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت داده گستر عصر نوین فردا(چهار‌شنبه) انجام خواهد شد.

پنجمین عرضه اولیه امسال با عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت داده گستر عصر نوین فردا(چهار‌شنبه) انجام خواهد شد.

به گزارش  تسنیم؛ عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت شرکت داده گستر عصر نوین به عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه فردا(چهارشنبه) با عرضه 200 میلیون سهم این شرکت انجام خواهد شد.

در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 5 هزار سهم و کف قیمت 2715ریال و سقف قیمت 2850ریال برای خریداران تعیین شده و مدیریت این عرضه را نیز شرکت تامین سرمایه کاردان بر عهده گرفته است.

این گزارش می افزاید: 10 درصد از سهام شرکت داده گستر عصر نوین فردا به عنوان پانصد و پانزدهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "اطلاعات و ارتباطات" گروه و طبقه "خدمات ارزش افزوده" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد "های وب" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

همچنین شرکت داده گستر عصر نوین همگروه شرکتهای آتیه داده پرداز و مبین وان کیش بوده و در زمینه ارائه خدمات انتقال داده‌ها و خدمات جانبی آن و فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات، ارائه خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و سایر خدمات کامپیوتری و مخابراتی و فعالیت‌های خدماتی و پشتیبانی پیمانکاری کلیه فعالیت‌های کامپیوتری و مخابراتی فعال است.

گفتنی است پس از عرضه اولیه "به پرداخت ملت" در تیرماه در بورس اوراق بهادار، "مبین وان کیش" در مردادماه در فرابورس ایران، "هتل پارسیان کوثر اصفهان" و "تولیدی چدن سازان" در شهریورماه در فرابورس، پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه فردا(چهار‌شنبه) با عرضه 10 درصد سهام داده گستر عصر نوین در بورس اوراق بهادار تهران رقم خواهد خورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: