کد خبر: ۱۱۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - 10 September 2017
در پی سیلاب اخیر استان گیلان در حدود 10 درصد از زیرساخت های برق منطقه سیل زده با بر آورد حدود 80 میلیون تومان آسیب دیده است.
 در پی سیلاب اخیر استان گیلان در حدود 10 درصد از زیرساخت های برق منطقه سیل زده با بر آورد حدود 80 میلیون تومان آسیب دیده است.

به گزارش  میزان، در پی بارش شدید باران در روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 شهریور ماه در استان گیلان، سیلاب عظیمی در برخی از شهرستان های این استان جاری شد که در نهایت خسارت هایی را به تجهیزات و زیر ساخت های منطقه وارد ساخته است.

بارش باران در شهر لاهیجان در حدود 264 میلی‌متر، شهر چاف لنگرود 222 میلی‌متر و رودسر 178 میلی‌متر تخمین زده شده است.

در میان منطق سیل زده نواحی کوهستانی شهرستان لنگرود مانند تالش محله، دیوشل، آبچالکی به دلیل سیل و رانش زمین بیشترین آسیب را دیده اند.

مصطفی احمدی رئیس بهره برداری برق لنگرود در گفت و گو با خبرگزاری میزان در خصوص برآورده اولیه از میزان خسارت وارده شده به تجهیزات برق منطقه گفت: حدود 10 درصد از زیرساخت های برق مناطق سیل خیز کوهستانی تخریب شده که آمارهای اولیه این میزان خسارت را در حدود 80 میلیون تومان بر آورد کرده اند.

وی افزود: قطعی برق این منطقه در ساعات اولیه برطرف شد و هم اکنون ساکنان آنها از برق پایدار بهره مند شده اند.

احمدی با اشاره به اینکه بازرسی از تجهیزات و زیرساخت های برق به اتمام نرسیده گفت: به طور قطع طی چند روز آینده و با تکمیل شدن بازرسی ها میزان خسارت افزایش خواهد یافت.


برچسب ها: سیلاب ، گیلان ، ، لنگرود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: