کد خبر: ۱۱۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - 28 August 2017
فرماندار آران و بیدگل گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، بهره برداری از ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی آغاز و کلنگ دو طرح در بخش کویرات آران و بیدگل به زمین زده شد.
ابوالفضل معینی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها که در بخش های کشاورزی، ورزشی و امور برق اجرا شده در مجموع حدود دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: بهره برداری از دو طرح آبیاری کم فشار حسین آباد و مزرعه شهید سلطانی فخره در ۱۶۱ هکتار و با اعتبار ۹۶۴ میلیون تومان اعتبار و دو هزار و ۱۱۰ متر لوله گذاری در مزرعه سرافرازیه و صادقیه با اعتبار ۱۳۶ میلیون تومان از طرح های افتتاح شده در روز پنجم از هفته دولت در بخش کویرات بود.

فرماندار آران و بیدگل اظهار داشت: بهره برداری از ۱۰ طرح امور برق از جمله روشنایی بلوار روستای یزدلان، افزایش قدرت ترانس، احداث شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف در ابوزیدآباد و نصب روشنایی معابر جدید با اعتبار ۴۹۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های هفته دولت در بخش کویرات آران و بیدگل بود.

وی اضافه کرد: همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای ریجن در زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد تومان و ساختمان دهیاری روستای ریجن در زیربنای ۱۵۰ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: