کد خبر: ۱۰۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 14 August 2017
کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید و مجوز ساخت ۴ سازه دریایی سواحل کشورموافقت کرد.
خلیلی گفت: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید و مجوز ساخت ۴ سازه دریایی سواحل کشورموافقت کرد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان حمید خلیلی  مسئول دبیرخانه کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پس از دریافت مدارک متقاضیان از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرس SM.PMO.IR درخواست‌های آنان از دیدگاه حقوقی، امور بندری، اموردریایی، حفاظت ایمنی و محیط زیست، سازه دریایی و مهندسی سواحل این درخواست‌ها مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

رئیس اداره مدیریت سواحل و بنادر  افزود: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با حضور اکثریت اعضا و مشاورین در نهایت با تمدید مجوز ساخت کارگاه شناور‌های دریایی و نیز ساخت مرکز تعمیر شناور در استان بوشهر موافقت کرد.

وی اظهار داشت: این کمیته همچنین با تمدید مجوز ساخت بندر صیادی امام (ره) در استان خوزستان و تمدید موافقت اولیه مجموعه تفریحی شهرداری نوشهر در سواحل شمال کشور موافقت کرد.

بر اساس این گزارش طبق بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلس و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی در سواحل کشور جلوگیری کند.

این اقدام به منظور حفاظت از سواحل کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و ساز‌های غیراصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری است و تمام متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظفند قبل از هرگونه اقدام جهت ساخت سازه دریایی از سازمان بنادر و دریانوردی مجوز‌های قانونی رااخذ کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: