کد خبر: ۱۰۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۶ - 15 July 2017
سایت اتاق بازاریابی ایران با هدف توسعه و احیای صنعت بازاریابی و کمک به فروش و بازاریابی محصولات تولیدکنندگان و بازرگانان راه‌اندازی شد.

سایت اتاق بازاریابی ایران با هدف توسعه و احیای صنعت بازاریابی و کمک به فروش و بازاریابی محصولات تولیدکنندگان و بازرگانان راه‌اندازی شد.

به گزارش تسنیم، سایت اتاق بازاریابی ایران با هدف توسعه و احیای صنعت بازاریابی و کمک به فروش و بازاریابی محصولات تولیدکنندگان و بازرگانانی که نتوانسته‌اند کالاهای خود را بفروش برسانند، با کمک بازاریابان حرفه‌ای تشکیل و راه‌اندازی شد.

اتاق بازاریابی ایران با توجه به رسالت خود می‌تواند در راستای توسعه بازاریابی و فروش در بنگاههای اقتصادی، خدماتی، تولیدی و توزیعی با بکارگیری مدیران بازاریابی اقدام به ایجاد واحد بازاریابی در این مجموعه‌ها نماید.

این سایت با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی در فضای مجازی و همچنین منسوخ شدن بازاریابی سنتی در جهان در هر لحظه و زمان بصورت آنلاین محصولات اعضای خود را به بازاریابان خود در سراسر کشور بعنوان پروژه بازاریابی معرفی می‌نماید.

احیای صنعت بازاریابی می‌توانند باعث اشتغالزایی چشمگیری برای علاقمندان به حرفه بازاریابی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: