کد خبر: ۱۰۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - 28 May 2017
مدیرعامل بیمه سامان برنامه ها، اهداف و سیاست های این شرکت را برای توسعه فروش بیمه عمر تا افق ۱۴۰۰ تشریح کرد.
 مدیرعامل بیمه سامان برنامه ها، اهداف و سیاست های این شرکت را برای توسعه فروش بیمه عمر تا افق ۱۴۰۰ تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه طی سخنانی در مراسم اختتامیه جشنواره بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان که عصر پنجشنبه (۴ خرداد) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما و با حضور تعداد زیادی از مشتریان و نمایندگان بیمه سامان برگزار شد با اشاره به سیاست های این شرکت برای توسعه بیمه های عمر و سرمایه گذاری گفت: سیاست این شرکت به گونه ای طراحی شده است که بیمه سامان در افق ۱۴۰۰ بالاترین پرتفوی در رشته بیمه عمر را در میان تمام شرکت های بیمه ای کسب خواهد کرد.

وی با بیان آن که برنامه های خوبی برای نیل به این هدف در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: برگزاری دو جشنواره بیمه عمر از جمله برنامه هایی است که برای مشتریان در سال ۹۶ در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بیمه سامان یادآور شد: بیمه سامان به عنوان نخستین بیمه ایرانی توانست با شرکت مونیخ ری سوییس قرارداد اتکایی در رشته بیمه های زندگی به امضا رسانید که این نشان می دهد این شرکت از پشتوانه خوبی بین المللی نیز در این خصوص برخوردار است.

وی با بیان آن که مشتریان بیمه سامان در این شرکت از درجه والایی باید برخوردار باشند تصریح کرد: اعتقاد داریم که ارائه اطلاعات صحیح و شفاف به مشتریان حق اولیه مشتریان بیمه سامان است که البته در این خصوص، نمایندگان شرکت خط مقدم این جبهه اطلاع رسانی به شمار می روند.

ضرابیه با اشاره به فعالیت ۱۳ ساله این شرکت گفت: این شرکت از ابتدا توانست با برنامه ریزی ساختار مطلوبی طرح ریزی کند به طوری که هم اکنون با قرار گرفتن در سطح یک توانگری از موقعیت مناسبی در صنعت بیمه برخوردار است.

اعتماد مردم به بیمه سامان پشتوانه ماست

در ابتدای مراسم و پیش از صحبت های احمدرضا ضرابیه، امیر مهدی ابراهیمیان، مدیر بازاریابی بیمه سامان در گزارشی، روند فعالیت های انجام شده در خصوص توسعه بیمه های عمر شرکت را تشریح کرد و گفت: در مدت برگزاری این جشنواره مذاکرات بسیار خوبی توسط تیم بازاریابی شرکت انجام گرفت به طوری که بسیاری از مردم و مشتریان در جریان دقیق چگونگی فرآیند بیمه عمر قرار گرفتند.

وی افزود: از سوی دیگر توانمندسازی نمایندگان شرکت بیمه سامان و به وجود آمدن عوامل انگیزشی در آنان یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره بود که به خوبی این کار به سرانجام رسید.

ابراهیمیان با بیان آن که ۳۳ درصد رشد از نظر تعداد فروش بیمه نامه حاصل برگزاری جشنواره عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان بود یادآور شد: قصد داریم تا با بهبود عملکردمان در ارائه این محصول به جایگاه برتر در صنعت بیمه دست پیدا کنیم.

در پایان نیز داوود الماسی معاون اجرایی بیمه سامان از رونمایی باشگاه مشتریان در ششماه اول سال جاری خبر داد.

گفتنی است جشنواره بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان از ۸ آبان ماه سال گذشته شروع و تا پایان ۳۰ بهمن ادامه داشت.

لازم به ذکر است علاوه بر دو خودروی سراتو و یک دستگاه پرشیا به نمایندگان برتر این جشنواره، به ۳ بیمه گذار خوش شانس در این جشنواره کمک هزینه سفر اروپایی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال و به ۷ نفر دیگر نیز کمک هزینه سفر آسیایی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال اعطا شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: