کد خبر: ۱۰۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - 22 May 2017
هرماه کارمند نمونه و برتر در استان يا ناحيه معرفي‌شده تا در پايان سال يا همايش‌ها از آنان تقدير شود

معاون امور بانکي موسسه اعتباري ثامن گفت: دستورالعمل وصول مطالبات تدوين و حدود اختيارات هر يک از بخش‌ها در آن مشخص و به‌زودي به شبکه ابلاغ مي‌شود.

عيسي قهرماني چابک در جمع سرپرستان مديريت‌هاي شعب ناحيه دو افزود : مهم‌ترين عوامل  در موفقيت بانک‌ها و مؤسسات مالي  نيروي انساني مجرب و بستر خدمات الکترونيک  قوي است .

معاون امور بانکي اضافه کرد: آموزش و مهارت کافي نيروهاي ستاد و صف مانع از ايجاد آسيب  به سازمان و شبکه مي‌شود.

وي بابيان اين موضوع که  افزايش سودآوري و کاهش هزينه‌ها محصول وصول مطالبات است گفت : پرداختن به وصول مطالبات يکي از مهم‌ترين اولويت‌هاي موسسه است ، زيرا باعث افزايش منابع ، درآمد و کاهش هزينه اضافه مي‌شود.

قهرماني از اهميت آگاهي همکاران نسبت به بخشنامه‌هاي صادرشده گفت و اظهار کرد: آگاهي همکاران از بخشنامه‌ها سبب افزايش رضايتمندي مشتريان  و تسريع در امور مربوط به آنها مي‌شود.

وي برنامه عملياتي را مهم‌ترين رکن کار تيمي برشمرد و تأکيد کرد:  هدايت  و راهبري کارکنان بر اساس يک طرح عملياتي احتياج و با  برنامه‌ريزي مدون انجام مي‌شود.

معاون امور بانکي خاطرنشان کرد: هرماه کارمند نمونه و برتر در استان يا ناحيه  معرفي‌شده تا  در پايان سال يا همايش‌ها از آنان تقدير شود .

براين اساس و در اين همايش يک‌روزه سرپرستان مديريت‌هاي امور شعب استان‌هاي ناحيه دو گزارشي از عملکرد خود ارائه کردند .

روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: