کد خبر: ۱۰۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 19 May 2017
موفقیت رئیس‌جمهور از هر جناحی که باشد بخشی از موفقیت نظام جمهوری اسلامی و این به معنای تقوا در مسائل اجتماعی است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مبارزه با فساد اولویت کاری رئیس‌جمهور آینده باشد، گفت: موفقیت رئیس‌جمهور از هر جناحی که باشد بخشی از موفقیت نظام جمهوری اسلامی و این به معنای تقوا در مسائل اجتماعی است.

به گزارش تسنیم از اهواز، آیت‌الله ابوالحسن حسن‌زاده امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با توصیه همه به تقوای الهی اظهار داشت: امروز 29 اردیبهشت ماه سال‌روز وفات علامه محمدتقی شیخ شوشتری است که در سال 74 بعد از یک عمر پژوهش و تحقیق از دنیا رفت و آثار این تحقیقات کتاب‌های ارزشمند از جمله قاموس الرجال است.

وی با اشاره به روز اهدا عضو افزود: امروز با پیشرفت علم پزشکی با گذشته بسیار تفاوت دارد که یکی از این پیشرفت‌ها اهدای عضو است که باید از نظر فقهی و فرهنگی بین مردم جای خود را باز کند و با رعایت مسائل شرعی و قانونی به یک مسئله فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه اول خرداد ماه سال 59 آغاز انحصار اقتصادی کشور ما از سوی آمریکا بود، گفت: محاصره اقتصادی آمریکا کار را در بعضی جهات کار را بر ما سخت کرد اما برکات این محاصره بیشتر از سختی‌های آن بود و پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف یکی از برکات محاصره اقتصادی است؛ کشور ما به یکی از کشورهای توریست درمانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام‌گذاری شده است. دو حماسه آزادسازی خرمشهر و مقاومت مردم و رزمندگان  در زمان جنگ را در خرمشهر داشتیم که ما این مناسبت‌ها را گرامی‌میداریم.

آیت‌الله حسن‌زاده با اشاره به روز مقاومت دزفول بیان کرد: امنیت، اقتدار و عزت امروز ما مرهون حماسه‌سازان است و نباید جانبازان، رزمندگان و شهدا را فراموش کنیم و بدانیم که این اقتدار مرهون چه کسانی هست؛ امروز ادامه راه این عزیزان یک فریضه و واجب است و علاوه بر گفتار و شعار، رفتارمان نیز ادامه‌دهنده راه رزمندگان باشد.

وی با بیان اینکه امروز روز مهم انتخابات است، تصریح کرد: امام(ره) فرمودند که مردم مکلف هستند در انتخابات مختلف شرکت کنند و برای عمل به وظیف شرعی اختلافات کوبنده را کنار بگذارند و از مشروطه عبرت بگیرید. مقام معظم رهبری نیز بیان کردند مهم حضور کامل مردم هست همچنین نگاه همه به حضور مردم در انتخابات است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: مقام معظم رهبری بیان کردند جناح‌های مختلف سیاسی قانون را رعایت کنند و صندوق‌های رای باید اختلافات را تمام کند.

وی عنوان کرد: آنچه که در فتنه 88 داشتیم مقابله با قانون بود اما امروز این قانون‌گرایی را داریم و ان‌شاءالله در این انتخابات حضور پرشکوه مردم و نشان دادن نظم را خواهیم داشت.

آیت‌الله حسن‌زاده با بیان اینکه رقابت انتخاباتی رقابت درون نظام جمهوری اسلامی است، توضیح داد: این رقابت بین خانواده نظام جمهوری اسلامی است و بین مخالفان و معاندان نیست و فردی که رای لازم را کسب کند با تنفیذ مقام معظم رهبری رئیس‌جمهور قانونی است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده اولویت کاری وی باید مبارزه با فساد باشد، تاکید کرد: در برابر فساد نباید تبعیض قائل شویم؛ فساد به جناح خاصی تعلق ندارد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: متاسفانه در مناظرات انتخاباتی کمتر شاهد ارائه برنامه از سوی نامزدهای انتخاباتی و بیشتر شاهد شعارهای آنها بودیم هرکدام از نامزدهای رای آورد نشانه پیروزی نیست بلکه آغاز مسئولیت رئیس‌جمهور است.

وی با بیان اینکه همه شرعا به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند، عنوان کرد: موفقیت رئیس‌جمهور از هر جناحی که باشد بخشی از موفقیت نظام جمهوری اسلامی و این به معنای تقوا در مسائل اجتماعی است.

وی با بیان اینکه انتقادی از شهرداری و بیش از 600 نفر نامزد شورای شهرداریم، بیان کرد: در این ایام چهره بسیار بدی در اهواز به نمایش گذاشته شد. کسانی که ادعا دارند متصدی امور این شهر شوند وضعیت تبلیغاتی این نامزدها وضعیت بسیار بدی به شهر دادند و شهرداری باید مکان‌هایی برای نصب پوستر قرار می‌داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: