معاون اعتباري سرپرستي مديريت شعب 2 تهران گفت: سياست تمديد تسهيلات ميتواند اثر منفي در بازپرداخت بهموقع تسهيلات توسط وامگيرندگان داشته باشد، بنابراين توصيه ميشود در مذاکرات با مشتريان از تمديد تسهيلات خودداري شود.
به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن، ياسر احمدي اظهار کرد: طرح دعوا در مراجع قضايي يا صدور اجرايي ثبتي به آساني ميتواند اعتبار تجاري يا اجتماعي و اقتصادي بدهکار را زير سؤال برده و در معاملات وي ايجاد اختلال کند. بنابراين مذاکره با مشتري بايد در اولويت کار قرار گيرد.
وي افزايش فاصله اقساط را سبب بهبود درروند وصول مطالبات عنوان و تصريح کرد: بهتر است فاصله مناسبي براي بازپرداخت اقساط اعمال شود تا تسهيلات گيرندگان زمان کافي براي تأمين بودجه براي بازپرداخت اقساط داشته باشند.
وي رابطه بين افزايش وصول مطالبات و افزايش درآمد و توان برنامهريزي موسسه را مثبت ارزيابي کرد و افزود: جلوگيري از ايجاد مطالبات در تسهيلات اعطايي و يا وصول آنها بهصورت بالقوه و بالفعل، امکانات ايجاد درآمد جديد را افزايش داده و توان برنامهريزي ثامن را در صرف منابع و تحصيل درآمد، افزايش مي دهد.
مجيد قزويني سرپرست مديريت شعب 2 تهران نيز در اين جلسه با قدرداني از عملکرد دايره وصول مطالبات گفت: توجه دقيق بهصورت هاي مالي مشتريان هنگام اعطاي تسهيلات و حصول اطمينان از برگشت بهموقع سرمايه و تناسب درآمد مشتري با مبلغ تسهيلات راه گشاي کاهش مطالبات است.
قزويني در خصوص شرايط موسسه اظهار داشت: بايد براي ابتداي سال به خوبي طبق برنامه پيش رفت تا طبق انتظار عمل کرده در پايان سال دچار مشکلي در رسيدن به اهداف نبود.