بانكداري ايراني - همراه بانک ملی ایران با بیش از سه میلیون کاربر در بهمن ماه سال 95 بیش از هشت میلیون تراکنش را پوشش داده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد بسترهای مختلف برای سهولت امور مشتریان همراه بانک ملی را با خدمات متنوع در اختیار آنها قرار داده است.
اعلام صورتحساب، مانده حساب، پرداخت اقساط درون بانکی و بین بانکی، انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر، انتقال وجه از حساب به کارتهای بانک ملی ایران و پرداخت قبوض خدماتی از خدمات این سامانه بر پایه شماره حساب میباشد.
همچنین خدمات بر پایه کارتهای بانکی، انتقال وجه کارت به کارت از ملی کارت به تمامی کارتهای متصل به شتاب، خدمات چک، پرداخت قبوض خدماتی و خرید شارژ برای تمامی سیم کارتهای تلفن همراه نیز از دیگر خدمات این سامانه میباشد.
مشتریان گرامی برای دسترسی به نسخه همراه بانک ملی ( اندروید و ios ) میتوانند به بخش خدمات سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir مراجعه و آخرین نسخه آن را دانلود کنند.