کد خبر: ۱۰۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 06 May 2017
رئیس کل دادگستری گلستان از احضار پیمانکار معدن زغال سنگ آزاد شهر به دادسرای این شهرستان خبرداد و گفت: این فرد به منظور بررسی زوایای این حادثه به دادسرا احضار شد.
 بانكداري ايراني - رئیس کل دادگستری گلستان از احضار پیمانکار معدن زغال سنگ آزاد شهر به دادسرای این شهرستان خبرداد و گفت: این فرد به منظور بررسی زوایای این حادثه به دادسرا احضار شد.

پیمانکار معدن زغال سنگ آزادشهر به دادسرا احضار شدهادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از احضار پیمانکار معدن زغال سنگ آزاد شهر به دادسرای این شهرستان خبرداد و گفت: این فرد به منظور بررسی زوایای حادثه به دادسرا احضار شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان به مردم به ویژه بازماندگان این حادثه دلخراش اطمینان داد که در روند رسیدگی به پرونده ، با متخلفان چه از  عوامل و دست اندرکاران معدن باشند چه از مدیران اجرایی که تخلف یا اهمال کرده باشند برخورد قانونی خواهد شد.

هاشمیان با بیان این که کار ثبت و تشکیل پرونده شاکیان این حادثه با سرعت انجام می شود، گفت : تاکنون تعدادی از  اولیای دم و کارگران مجروح این حادثه به دادسرای آزادشهر مراجعه و شکایت خود را ثبت کرده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: