بانكداري ايراني - بیمه رازی یکی از شرکتهای بیمه گری قدیمی است که سعی دارد با خوشنامی و رعایت اخلاق حرفه ای به فعالیت خود بپردازد .
به گزارش
بانكداري ايراني ، یکی از مهمترین مسائل صنایع بیمه ، موضوع پرداخت خسارت است . برخی از شرکتها زمان جذب مشتری با آغوش باز با مشتریان برخورد می کنند اما در حین پرداخت خسارت رفتاری متناقض دارند این موضوع در بلند مدت سبب شده است تا اعتماد عمومی به برخی از شرکت ها در کمترین میزان خود قرار بگیرد اما بیمه راضی در این مساله به گونه ای رفتار کرده است که توانست نامی خوش از خود به یادگار بگذارد .
هفته گذشته ، قائم مقام و سرپرست فعلی بیمه رازی اعلام کرده است که شعار سال 96 بیمه رازی "پرداخت خسارت کمتر از 24 ساعت پس از تکمیل پرونده" بوده و از مدیران ستادی و سرپرستان شعب بیمه رازی خواست تا با برنامه ریزی های مشخص و مدیریت ریسک و توجه به شبکه فروش گسترده این شرکت و با در نظر گرفتن اهداف پیش رو برای رسیدن به جایگاه برترین شرکت بیمه ای اقدامات لازم صورت پذیرد.
در سال 95 بیمه رازی توانست 1هزار و 540 میلیارد ریال طی 9 ماه حق بیمه تولید کند. در مقابل این شرکت 1هزار و 176 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد که می توانست مانند دیگر شرکتها با رفتار غیر حرفه ای این مبلغ را کاهش دهد اما با پایبندی به اصول رفتار کرد.
حال آنکه با وجود رفتار سخت گیرانه به خود، این شرکت توانست 55 درصد طی شش ماه ابتدای سال در سود آوری نسبت به سال قبل رشد را تجربه کند و از سود 108 ریال درشش ماه ابتدای سال 94 به سود 167 ریالی در 6 ماه نخست سال 1395 برسد و این وضوع در گزارش 12 ماهه که طی هفته های پیش رو منتشر خواهد بیشتر نمود خواهد داشت و این شرکت به دلیل عملکرد مناسب سود بیشتری را ثبت خواهد کرد .