کد خبر: ۱۰۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 22 April 2017
دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، موفق به دریافت نشان عالی لیاقت و مدیریت نوآورانه Grand Officer اتحادیه اروپا، از سوی سازمان جهانی مدیریت اینوا (INNOVA)، به‌دلیل پیاده‌سازی الگوهای کلان مدیریت نوآورانه شد.

 بانكداري ايراني -دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، موفق به دریافت نشان عالی لیاقت و مدیریت نوآورانه Grand Officer اتحادیه اروپا، از سوی سازمان جهانی مدیریت اینوا (INNOVA)، به‌دلیل پیاده‌سازی الگوهای کلان مدیریت نوآورانه شد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، این نشان به دلیل فعالیت‌های نوآورانه و تحسین‌برانگیز بانک‌پاسارگاد در حوزه‌های مختلف، به مدیرعامل بانک‌پاسارگاد اعطا شد. بر اساس اعلام این سازمان، فعالیت‌های نوآورانه بانک‌پاسارگاد، یکی از نقاط تمایز این بانک با سایر بانک‌های داخلی و حتی در خاورمیانه است. پیشتازی بانک‌پاسارگاد در حوزه تکریم مشتری، یکی از نقاط قوت این بانک است. به‌طوریکه می‌توان گفت بانک‌پاسارگاد از اولین بانک‌هایی بوده‌است که رفتار محترمانه و تکریم مشتری را در سیستم بانکی کشور عرضه کرده‌است و پس از آن شاهد بودیم که سایر بانک‌ها نیز از آن الگوبرداری کردند. در حقیقت این بانک به‌نوعی فرهنگ بانکداری را در کشور تغییر داد.

ارایه خدمات و محصولاتی مانند سیستم نوبت‌دهی هوشمند از طریق پیامک، خدمات بانکداری مجازی، امکان ورود به موبایل‌بانک با اثر انگشت، نرم‌افزار بانکداری همراه، نسخه ساعت‌های هوشمند و ... از دیگر خدمات و محصولات نوآورانه ‌بانک‌پاسارگاد است. مجموعه این خدمات سبب شده‌است طبق آمار بانک‌مرکزی، بیش از 96درصد از تراکنش‌های بانک‌پاسارگاد به صورت مجازی و از طریق بانکداری الکترونیک انجام شود که خود رکوردی در بین بانک‌ها محسوب می‌شود.

بر اساس این خبر، فعالیت‌های بانک‌پاسارگاد در حوزه‌های علمی و فرهنگی که سرآمد آن راه اندازی دانشگاه خاتم، با هیأت ‌مؤسس خبره و حضور استادان برجسته و برتر کشور، از ویژگی‌های منحصر به فرد این بانک است که در هیچ بانکی دیگر به این شکل مشاهده نشده‌است.

حضور بانک‌پاسارگاد در بازارهای مبتنی بر فن‌آوری‌های نوین، از تأسیس شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)، یکی دیگر از اقدامات نوآورانه و تحسین‌برانگیز بانک‌پاسارگاد، ورود هوشمندانه این بانک به عرصه فن‌آوری‌های پیشرفته، ثبات مدیریت، توجه ویژه به حوزه‌ی تحقیق و توسعه، جدیت مدیریت بانک در خلق آثار جدید بانکداری و .... از سایر اقدامات ارزشمند این بانک در حوزه‌ی نوآوری است.

گفتنی است مرکز تحقیقات و نوآوری مدیریت اروپا، یکی از شاخه‌های فعالیت سازمان جهانی مدیریت اروپا ((INNOVA در بروکسل است که از سال 1995 به آموزش و تشویق مدیران خلاق و نوآور از کشورهای مختلف پرداخته‌است. رسالت این سازمان تثبیت نوآوری و خلاقیت در ذهن و عمل مدیران مؤسسات اقتصادی، به‌عنوان مهم‌ترین فاکتور حضور در بازار و دوام فعالیت‌های اقتصادی در میان رقبای فراوان داخلی و خارجی است. از این‌رو سازمان INNOVA هر سال علاوه بر برپایی فستیوال بزرگ اختراعات و نوآوری‌های نوین جهان، طی مراسمی ویژه در بروکسل، به تعدادی از مدیران، پژوهشگران و صاحب منصبان علمی و اقتصادی، نشان عالی لیاقت و مدیریت نوآورانه اتحادیه اروپا را اعطا می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: