کد خبر: ۱۰۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 22 April 2017
بانكداري ايراني - بانک پارسیان به عنوان یکی از مهمترین بانکهای خصوصی ایران ، در بازار پولی ایران جایگاه خاصی داشته و با رشد و توسعه بخشهای پژوهشی، آی تی و تجارت الکترویک در سال 95 کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.
بانكداري ايراني -   بانک پارسیان به عنوان یکی از مهمترین بانکهای خصوصی ایران ، در بازار پولی ایران جایگاه خاصی داشته و  با رشد و توسعه بخشهای  پژوهشی، آی تی و تجارت الکترویک در سال 95  کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است. 

به گزارش بانكداري ايراني ، بانک پارسیان در سال جاری بیش از 7  محصول الکترونیکی را رونمایی  کرده تا بتواند در این حوزه بهترین باشد ،  در کنار آن  به کارهای پژوهشی نیز پرداخت و  از همه مهمتر اینکه علاوه بر این  اقدامات ، در به انجام رساندن کارهای حرفه ای خود موفق بوده و در بخش تراکنشهای مغایر نیز نشان داد که  در این حوزه نیز موفق عمل کرده است  .

بانک پارسیان ، پژوهشگر منتخب نظام بانکی

همزمان با هفته پژوهش و فناوری، ششمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری به منظور تقدیر از آثار، پژوهشگران و مدیران منتخب شبکه بانکی در روز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه 1395 در سالن اجتماعات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور رئیس کل محترم بانک مرکزی، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و مدیران ارشد نظام بانکی، اساتید و پژوهشگران حوزه پول و بانک برگزار شد.در این مراسم که در بخش های اثر برتر، پژوهشگر برتر هر بانک، مدیر پژوهشی منتخب و پژوهشگر منتخب در حوزه پول و بانک از افراد برگزیده تقدیر به عمل آمد، آقای دکتر امیر خانلری رئیس اداره بازاریابی بانک پارسیان به عنوان پژوهشگر منتخب نظام بانکی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

بانک پارسیان رتبه سوم در اختلاف تراکنش‌های صادره

بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سوی شاپرک، بانک پارسیان با اختلاف مثبت 35 میلیون تراکنش صادر شده از پذیرش شده در دی ماه، رتبه سوم را در کل بانکها دریافت کرده است. همچنین بانک پارسیان رتبه سوم در میان تمامی بانک‌های خصوصی و دولتی را دراختلاف تعداد تراکنش‌های صادر شده از پذیرش شده هر یک از ابزارهای پذیرش از جمله کارتخوان‌های فروشگاهی، ابزارهای پذیرش موبایلی و اینترنتی در دی ماه 95 را به خود اختصاص داد. 


رونمایی از هفت محصول جدید الکترونیکی

بانک پارسیان؛ در سال 95 از سامانه باشگاه مشتریان، سامانه پارس، خانه پارسیان، همراه بانک پارسیان،سامانه پرداخت مستقیم قبوض و خدمات ویژهرونمایی شد. بانک پارسیان به عنوان بانکی پیشرو و پیشگام در تولید جدیدترین محصولات بانکی و بانکداری الکترونیک ،همراستا با سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب وکار، گام های موثری برداشته است .

 "سامانه پارس"یکی از منحصر به فردترین سامانه های طراحی شده در بانک پارسیان است. این سامانه بر روی فعالیت مشتریان ویژه تمرکز کرده و بر پایه مدیریت وجوه مشتریان طراحی شده است . در این سامانه مشتری می تواند حساب های خود را دسته بندی کرده ، ساختار سازمانی و کاربر خاص تعریف نموده و به هر شخص دسترسی مورد نظر را اعطا نماید .

 انجام امور مربوط به چک و انواع گزارش های خاص این سامانه از نقاط قوت آن می باشد که مشتری را تا حد زیادی از حضور در شعبه منفک می کند. این سامانه میزان اعتماد و وابستگی مشتری به بانک را افزایش داده و هم اکنون بانک پارسیان این سامانه را برای 4 مشتری بزرگ راه اندازی کرده است و 10 مشتری نیز در نوبت نصب این سامانه قرار دارند. 

این سامانه که با همکاری شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین راه اندازی شده  ابزاری است که اشخاص حقوقی VIP می‌توانند به کمک آن گردش وجوه حساب‌های بانکی در بانک  پارسیان را در پایش و با استفاده از گزارش های گوناگون آن ، اطلاعات بانکی مورد نیاز را استخراج کنند . همچنین "خانه پارسیان" دیگر محصول بانک پارسیان است که منطبق بر استراتژی ساده سازی و ارائه خدمات راحت و سریع به مشتریان به صورت کاملا انحصاری طراحی شده است و به مشتری در گرفتن رمز از درگاه های غیر حضوری کمک می کند. 

این سامانه بر اساس اطلاعات قبلی که از مشتری در سیستم ثبت کرده پس از چک کردن شماره تلفن همراه، شماره کارت های ثبت شده، رمز دوم و تایید یک پروتکل از پیش تعیین شده به مشتری رمز درگاه های غیر حضوری اینترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک را واگذار می کند. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: