کد خبر: ۹۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - 15 April 2017
به فاصله کمتر از 48 ساعت از انهدام محموله یک تنی مواد مخدر در بم، دومین محموله سنگین مواد مخدر به میزان 703کیلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف هروئین،تریاک و حشیش مورد ضربه ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت:به فاصله کمتر از 48 ساعت از انهدام محموله یک تنی مواد مخدر در بم، دومین محموله سنگین مواد مخدر به میزان 703کیلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف هروئین،تریاک و حشیش مورد ضربه ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، محمد ضیاءالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم با همکاری پرسنل کلانتری 14بخش بروات در یک عملیات سریع، منسجم، هماهنگ و به طور غافلگیرانه ضمن شناسایی محل‌های اختفای قاچاقچیان در بخش بروات بم، باند مذکور را مورد ضربه قرار دادند.

دادستان بم با بیان اینکه محل اختفای قاچاقچیان در سه منطقه مختلف قرار داشت، با هماهنگی های بعمل آمده هر سه منطقه همزمان مورد ضربه ماموران ناجا قرار گرفت و در نهایت در این عملیات 11نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و چهار دستگاه خودروی سواری کشف وضبط گردید.

این مقام قضایی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بم که در جهت برقراری نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند، تصریح کرد: در درگیری عصر امروز ماموران انتظامی با سوداگران مرگ، میزان 66کیلو و 800گرم هروئین،170کیلو و 200گرم حشیش و 466کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.

شایان ذکر است، روز پنج شنبه 24 فروردین سال جاری نیز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از توقیف یک محموله سنگین  هزار و 97کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بم خبر داده بود.
برچسب ها: مواد مخدر ، بم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: