کد خبر: ۹۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - 11 March 2017
ارتش و نیروهای حشد شعبی به تازگی تاکتیکی را برای عملیات‌های انتحاری داعش پیاده می‌کنند که باعث می‌شود خودرو بدون انفجار به دست آنها بیفتد و هیچ تلفاتی از سوی ارتش عراق را شاهد نباشیم.
 تارنمای مشرق نیوز در یادداشتی آورده است:ارتش و نیروهای حشد شعبی به تازگی تاکتیکی را برای عملیات‌های انتحاری داعش پیاده می‌کنند که باعث می‌شود خودرو بدون انفجار به دست آنها بیفتد و هیچ تلفاتی از سوی ارتش عراق را شاهد نباشیم.

در یادداشت مشرق نیوز آمده است: نیروهای نظامی عراق در حال حاضر در حال پیشروی در مناطق غرب موصل هستند که هر روز شاهد عملیات‌های انتحاری با استفاده از خودروهای زره پوش است.

بعد از مدتی که این تاکتیک ضربات زیادی به نیروهای نظامی عراق وارد کرد آنها با تهیه موشک‌های ضد زره تا حدود زیادی توانسته‌اند با این تاکتیک مقابله کنند. اما به تازگی ارتش و نیروهای حشد شعبی تاکتیکی را برای این نوع عملیات‌ها پیاده می‌کنند که باعث می‌شود خودرو بدون انفجار به دست آنها بیفتد و هیچ تلفاتی از سوی ارتش عراق را شاهد نباشیم.

در این تاکتیک جدید نظامی، نظامیان عراق در هر منطقه‌ای که تصرف می‌کنند دست به ایجاد خندق‌های کوچک به دور منطقه خود می‌زنند که به این ترتیب خودروهای انتحاری امکان عبور از آنها را نیافته و در این دام گیر می‌کنند.

*منبع:مشرق نیوز/21 اسفند95
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: