کد خبر: ۹۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 29 January 2017
ساختمان بازسازی شده شعبه جهاد از شعب تحت پوشش مدیریت همدان با حضور آقاملایی و جمعی از مدیران ارشد بانک مورد بهره برداری قرار گرفت.
ساختمان بازسازی شده شعبه جهاد از شعب تحت پوشش مدیریت همدان با حضور آقاملایی و جمعی از مدیران ارشد بانک مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت همدان، جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره در آیین افتتاح این شعبه گفت: با توانمندی که از كاركنان شعبه جهاد سراغ داریم انتظار می رود با اقدامات خوبی که در خصوص زیباسازی شعبه صورت گرفته است، رشد شعبه در همه زمینه ها شتاب بیشتری بگیرد. وی ادامه داد: هدف بانک از زیباسازی شعب و اجرای این طرح افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و كاركنان است و به طور حتم این چنین محیطی در افزایش بهره وری سرمایه انسانی نقش به سزایی دارد.

در ادامه رسول مالمیر مدیر شعب استان با قدردانی از حضور آقاملایی و هیات همراه در این مراسم اظهار داشت: شعبه جهاد که در سال ۹۵ موفق شد به درجه ۲ نوع ب ارتقا یابد، به دلیل برخورداری از كاركنان توانمند و نیز موقعیت مناسب جغرافیایی که در آن واقع شده؛ به عنوان گزینه اجرای طرح VIP انتخاب شد.

وی گفت: این در حالی است که این شعبه در سال جاری بیش از ۴۱ درصد رشد داشته و فاصله چندانی با فتح قله ۱۰۰۰ میلیاردی ندارد و با توجه به انجام تعمیرات، همزمان با ارایه خدمت به مشتریان؛ یقین دارم كاركنان ساعی این شعبه انتظارات اولیای ارشد بانک را به زودی محقق خواهند کرد و در آینده ای نزدیک مجدد شاهد ارتقای درجه این شعبه خواهیم بود.

مدیر شعب استان با تقدیر از حمایت های ادارات مرکزی به ویژه اداره کل ساختمان از پیگیری ها و تلاش معاونان اجرایی و مالی و فناوری این مدیریت، کارکنان دایره تجهیز و پشتیبانی، کارشناس فنی ساختمان و تمامی کارکنان شعبه جهاد قدردانی کرد.
برچسب ها: بانک مسکن ، همدان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: