کد خبر: ۹۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - 28 January 2017
تصادف زنجیره ای خودروها در 15 کیلومتری راه ارتباطی عجب شیر به آذرشهر در آذربایجان شرقی موجب ترافیک سنگین در این محور شده است.
 تصادف زنجیره ای خودروها در 15 کیلومتری راه ارتباطی عجب شیر به آذرشهر در آذربایجان شرقی موجب ترافیک سنگین در این محور شده است.

به گزارش ایرنا، در این حادثه که صبح شنبه روی داد چند دستگاه خودرو با هم برخورد کردند و موجب بروز مشکل در تردد سایر خودروهای عبوری در این محور شده است.
بارش برف و کولاک و لغزندگی جاده نیز موجب شده تا خودروها با احتیاط و به کندی در این محور حرکت کنند.
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تائید بروز تصادف زنجیره ای در این محور گفت: در این حادثه 8 خودرو با هم برخورد کردند که خوشبختانه خسارت جانی نداشته و فقط خودروها خسارت دیده اند.
سرهنگ جواد ناموران افزود: این حادثه به علت رعایت نکردن فاصله طولی خودروها و سرعت مطمئنه در یخبندان و ناتوانی راننده ها در کنترل وسیله نقلیه روی داده است.
وی یادآوری کرد: هم اکنون مشکل ترافیک در این محور رفع و تردد خودروها در آن فقط با زنجیر چرخ مقدور است.
هوای استان آذربایجان شرقی از جمله محور مذکور از شب گذشته شاهد بارش برف همراه با کولاک است و طبق گزارش های اداره هواشناسی این وضعیت با شدت بیشتر تداوم خواهد داشت.
محور ارتباطی تبریز - آذرشهر - عجبشیر که به دو استان آذربایجان غربی و کردستان وصل می شود از محورهای مهم و پرتردد آذربایجان شرقی است.

*** کاهش دید در آزاد راه تبریز - زنجان به 50 متر 
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در آزاد راه تبریز - زنجان دید رانندگان در این محور به 50 متر رسیده است. 
سرهنگ جواد ناموران افزود: هم اکنون بارش برف و کولاک در کلیه محورهای ارتباطی استان ادامه داشته و تردد در این محورها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است. 
وی اظهار کرد: رانندگان برای تردد در محورهای استان باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده سپس وارد جاده ها شوند. 
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از رانندگان خواست در صورت نداشتن ضرورت از مسافرت در هوای برفی خودداری و در صورت ضرورت نیز با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی بین خودروها مسافرت کنند. 
سرهنگ ناموران ادامه داد: هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان در جریان بوده و رانندگان در صورت بروز مشکل با شماره 110 تماس تا ماموران پلیس زودتر به کمک آن ها بیایند. 
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از روز شنبه تا پایان هفته وزش باد، کولاک برف، کاهش دما، یخبندان و لغزندگی، اختلال در تردد خودروها در جاده ها و گردنه های برف گیر استان حاکم شود. 
براساس پیش بینی این اداره کل دمای هوا نیز حدود 4 تا 8 درجه سانتی گراد کاهش می یابد. 
آزاد راه تبریز - زنجان به عنوان یکی از شاهراه های پرتردد کشور حدود 280 کیلومتر طول دارد. 
آذربایجان شرقی با حدود 3 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 14 هزار و 761 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و 2 هزار و 758 روستا با 271 هزار و 987 خانوار و بیش از 1 میلیون و 189 هزار نفر است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: