کد خبر: ۹۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۵ - 06 January 2017
با کمال تأسف منافع ملی، قربانی تنگ نظری‌های سیاسی می‌شود. امید و نشاطی که در جامعه طی 4ـ3 سال گذشته پس از دولت یازدهم به وجود آمده است، خوشایند برخی افراد و جریان‌هایی که منافع خود را در فضای ملتهب و متشنج جستجو می‌کنند، نیست، لذا سعی دارند با حاشیه‌سازی کاذب این دستاورد ملی را مخدوش کنند.
روزنامه اطلاعات در شماره پنجشنبه 16 دی در تیتر نخست، نوشت: مجید انصاری در گفت و گو با اطلاعات، بیان داشت: با کمال تأسف منافع ملی، قربانی تنگ نظری‌های سیاسی می‌شود. امید و نشاطی که در جامعه طی 4ـ3 سال گذشته پس از دولت یازدهم به وجود آمده است، خوشایند برخی افراد و جریان‌هایی که منافع خود را در فضای ملتهب و متشنج جستجو می‌کنند، نیست، لذا سعی دارند با حاشیه‌سازی کاذب این دستاورد ملی را مخدوش کنند.
اطلاعات به نقل از معاون حقوقی رئیس جمهوری: منافع ملی قربانی تنگ نظری‌های سیاسی می‌شود
این روزنامه با انتشار عنوان دیدار رئیس‌جمهوری با خانواده شهیدان بغدادی، آورد: رئیس‌جمهوری شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان حسن، هادی و نقی بغدادی با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار کرد‎.‎ حسن‌ روحانی در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است. خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند. خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

روزنامه اطلاعات با درج عنوان بازگشت 98 کبوترخونین بال به میهن اسلامی، نوشت: پیکرهای مطهر 98 شهید دوران دفاع مقدس که از سوی نیروهای کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در خاک عراق تفحص شده است، با استقبال مردم قدرشناس آبادان و خرمشهر از مرز بین‌المللی شلمچه وارد میهن اسلامی شد. فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دراین باره گفت:‌این شهدا مربوط به عملیات محرم، خیبر، بدر، کربلای 4 و تک پشتیبانی عملیات والفجر 8 هستند.
سرهنگ حسین عشقی اضافه کرد:پیکر این شهدا در مناطق عملیاتی شرهانی شرق دجله، جزایر سهیل و ام الرصاص با تلاش کمیته جستجوی مفقودین، کشف شده است.

این روزنامه با انتخاب عنوان آمادگی چین برای جنگ تمام عیار اقتصادی با آمریکا، آورد: چین اعلام کرد که از جنگ اقتصادی با هیچ کشوری حتی آمریکا استقبال نمی‌کند، اما در صورتی که کشوری مایل به انجام این کار باشد پکن برای چنین رویارویی آماده است و اطمینان دارد در این نبرد شکست نمی‌خورد. اعلام چنین موضعی از سوی پکن نشان دهنده افزایش تنش‌های این کشور با برخی کشورهای اروپایی بویژه آمریکا در سازمان تجارت جهانی محسوب می‌شود که مدتی است افزایش یافته و بسیاری از کارشناسان اقتصادی دنیا احتمال بروز جنگ اقتصادی میان آنها را منتفی ندانسته اند. 

«پیشنهاد جمعی از نمایندگان مجلس برای تجلیل از استاد شجریان»، «عرضه محصولات تولید شده با سم وکود بیش از حد مجاز ممنوع می‌شود» و «فرد شماره 2 داعش در سوریه به هلاکت رسید» دیگر عنوان های نیم صفحه نخست روزنامه اطلاعات را به خود اختصاص داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: