کد خبر: ۸۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۵ - 26 December 2016
وقوع انفجار وآتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه حیفا، موجب ترس و وحشت صهیونیست‌ها و فرار آنها به نقاط امن شده است. صهیونیست‌ها پس از تهدید سیدحسن نصرالله به حمله به حیفا، ازه ر حادثه ولو طبیعی در این شهر به وحشت می‌افتند.
روزنامه کیهان در شماره دوشنبه 6 دی، نوشت: وقوع انفجار وآتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه حیفا، موجب ترس و وحشت صهیونیست‌ها و فرار آنها به نقاط امن شده است. صهیونیست‌ها پس از تهدید سیدحسن نصرالله به حمله به حیفا، ازه ر حادثه ولو طبیعی در این شهر به وحشت می‌افتند.

این روزنامه در تیتر یک با انتشار عنوان راز دفاع وزیر 1000 میلیاردی از مدیران نجومی، آورد: وزیر صنعت با بیان این که حقوق‌های نجومی اولویت اصلی کشور نیست کل ماجرا را به 2 میلیارد حقوق گرفته شده توسط برخی مدیران محدود کرد و گفت: آیا کشور گیر این 2 میلیارد تومان است؟ محمدرضا نعمت‌زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به دیدار هفته پیش خود با رئیس سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد و توضیح داد: یکی از بحث‎هایی که پیش آمد بحث حقوق‎های نجومی بود که وی گفت؛ در این زمینه ما هیچ موردی را خلاف مقررات نیافتیم و اگر شخصی بیشتر گرفته بر اساس نظام‎بندی بوده است ولی از لحاظ قانون و مقررات خلافی نیست.

روزنامه کیهان با بررسی عنوان تازه‌ترین خیانت فتنه‌گران وطن‌فروش؛ آقای ترامپ! ایران را تحریم کنید!، نوشت: شبکه خبری آمریکایی از تقلای ضدانقلاب برای دیدار با رییس جمهور منتخب آمریکا و ترغیب وی به اتخاذ سیاست سخت و تحریم علیه ایران خبر داد. خبری توسط شبکه خبری فاکس‌نیوز منتشر شد که نشان می‌داد برخی از جریانات‌ ضدانقلاب‌خارج‌نشین حامی براندازی جمهوری اسلامی ایران دست به ارسال نامه‌ای برای رییس‌جمهور منتخب آمریکا زده و خواستار اعمال فشارهای بیشتر بر ایران شده‌اند. به نوشته فاکس‌نیوز، گروهک نفاق هم از محتوای این نامه حمایت کرده است. در این نامه ضمن سرزنش دولت فعلی آمریکا به‌خاطر عدم حمایت از «فتنه 88»، داعش و جمهوری اسلامی ایران به عنوان دو روی یک سکه معرفی شده‌اند و تاکید شده داعش و جمهوری اسلامی هردو باید «جایگزین» شوند. 

ضربه سنگین انصارالله به آل سعود در صنعا 90 مزدور سعودی به هلاکت رسیدند، دیگر عنوان برجسته صفحه نخست این روزنامه به شمار می رود، در تشریح این مطلب می خوانیم: انقلابیون یمن به کمک نیروهای ارتش این کشور در تازه‌ترین عملیات خود موفق شده‌اند90 مزدور سعودی را در شرق صنعا به هلاکت برساندند. یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن خبر داده 90 نفر از عناصر مسلح وابسته به رئیس‌جمهور مستعفی یمن که تحت حمایت ارتش سعودی هستند، در درگیری با نیروهای ارتش یمن و انصارالله در منطقه «نهم» شمالی در شرق صنعاکشته شدند. این منبع نظامی گفته «در این درگیری که از صبح شنبه آغاز شد، هفت نفر از فرماندهان عناصر مسلح نیز کشته و ده‌ها نفر دیگر از جمله محمد العذری فرمانده تیپ 72 ارتش زخمی شدند.»

روزنامه کیهان با انتخاب عنوان مناطق آزاد با انتقال به وزارت اقتصاد پاسخگوتر می‌شوند، آورد: نمایندگان مجلس در اقدامی قابل ستایش دبیرخانه مناطق آزاد را زیر‌مجموعه وزارت اقتصاد قرار داده و ایجاد هرگونه منطقه آزاد را منوط به تصویب مجلس کردند که این به معنای پاسخگوتر شدن این دبیرخانه است. پیش از این دبیرخانه مناطق آزاد زیر‌مجموعه ریاست جمهوری بود. اکبر ترکان رئیس مناطق آزاد تجاری در سمت مشاور رئیس جمهور نیز قرار داشت. بر این مبنا مناطق آزاد تجاری یک از معاونت‌های ریاست جمهوری به شمار می‌رفت و هرگونه نقد و نظارت بر عملکرد این مجموعه به نوعی مواجهه با رئیس جمهور بود.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «حاتم‌بخشی وزیر صنعت از جیب مردم/ جریمه 3 هزار میلیارد تومانی شرکت کره‌ای را لغو کنید!» و «گزارش تکان‌دهنده ای از اسناد منتشر نشده فتنه 88» پرداخت.

روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه عنوان «دفاع فعال فتنه از شیطان بزرگ/ آمریکا برجام را نقض نکرده است!» و در ستون یادداشت روز عنوان «گرگ‌ها از کجا بو کشیدند؟» را انتشار داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: