کد خبر: ۸۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۵ - 24 December 2016
بانكداري ايراني - ۴ شرکت بورسی و فرابورسی سینا دارو، سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری، مینو شرق و البرز بالک با دریافت مجوز افزایش سرمایه، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
بانكداري ايراني -     ۴ شرکت بورسی و فرابورسی سینا دارو، سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری، مینو شرق و البرز بالک با دریافت مجوز افزایش سرمایه، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

 سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران که 20 بهمن سال گذشته اقدام به افزایش سرمایه 150 درصدی از محل سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و عرضه عمومی کرده، مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را از سازمان بورس گرفت.

به این ترتیب "سمگا" می تواند سرمایه اسمی 200 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 300 میلیارد تومان برساند .

شرکت بورسی لابراتوارهای سینادارو نیز طبق مجوز دریافتی می تواند سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، با 100 درصد افزایش به 40 میلیارد تومان برساند و صرف تامین مالی بخشی از مخارج طرح انتقال و توسعه خطوط تولیدی  کند.

همچنین شرکت مینو شرق که در فرابورس حضور دارد ، طبق مصوبه 31 مرداد هیات مدیره ، برنامه افزایش سرمایه 24 درصدی را اعلام کرد تا بعد از طی مراحل قانونی ، سرمایه 8.05 میلیارد تومانی را از سود انباشته به 10 میلیارد تومان کند تا قادر به اصلاح ساختار مالی، کاهش هزینه مالی، بهبود جریان سود آوری و بهبود نسبت مالکانه شود.

شرکت فرابورسی البرز بالک هم با هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش، مجوز افزایش سرمایه 3 میلیارد تومانی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران را گرفت تا سرمایه 14 میلیارد تومانی آن با حدود 25 درصد رشد به 17 میلیارد تومان برسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: