کد خبر: ۸۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - 19 December 2016
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در جمع مدیران و روسای شعب استان یزد، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی، سود عملیاتی شعب است.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در جمع مدیران و روسای شعب استان یزد، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی، سود عملیاتی شعب است.

جواد حاجی مزدارانی معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در این نشست با بیان اینکه همه کارکنان صف و ستاد در سودآوری نقش مستقیم دارند، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی، سود عملیاتی شعب است از این‌رو سیاست‌گذاری ما در حوزه ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات باید به گونه‌ای باشد که بانک را در پایان سال مالی به سودآوری برساند.

وی با بیان اینکه همه ما باید برای سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های بانک حرکت کنیم، گفت: با افزایش کیفیت خدمات به مشتریان و جذب اقشار مختلف، می‌توانیم شرایط بهتری برای بانک فراهم کنیم که این امر مستلزم نگاه حرفه‌ای به کسب و کار است.

مزدارانی خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد بر اساس سیاست‌های کلان کشور و تأکید مقام معظم رهبری عزم جدی در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دارد بنابراین بدین منظور پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت بانک است.

وی با بیان اینکه تخصیص بهینه منابع موجب رونق اقتصاد می‌شود و در نهایت این رونق از ایجاد تورم در جامعه جلوگیری می‌کند، گفت: رونق اقتصادی رابطه مستقیم بر نظارت در پرداخت تسهیلات هدفمند در بخش تولید و اشتغال پایدار دارد بنابراین ماموریت ما در بانک ارزشی مهر اقتصاد کمک به رونق اقتصادی است.

مزدارانی در ادامه به بررسی وضعیت منابع، مصارف، مطالبات معوق و سود دهی شعب استان پرداخت.

روسای شعب نیز هر یک به تشریح عملکرد خود توضیحاتی ارائه کنند، بحث شعب موضوعات اصلی مورد بحث بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: