کد خبر: ۸۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 12 December 2016
نشست مشترک مديرعامل بانک اقتصادنوين و فعالان اقتصادي، توليدگران و کارآفرينان شهر مشهد برگزار شد.
نشست مشترک مديرعامل بانک اقتصادنوين و فعالان اقتصادي، توليدگران و کارآفرينان شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، علي اصغر سفري مديرعامل اين بانک به همراه اعضاي هيات مديره و معاونين در ديدار با فعالان اقتصادي شهر مشهد با اشاره به اينکه در نظام اقتصادي کشور ما بانک‌ها نقش تعيين کننده‌اي ايفا مي‌کنند، افزود: بانک اقتصادنوين در طي سال‌هاي فعاليت خود همواره کوشيده است با رعايت قوانين و دستورالعمل‌هاي جاري نظام بانکي، نياز مالي و پولي بخش‌هاي توليدي و صنعتي را تامين نمايد.

وي اظهار داشت: به منظور آگاهي از نيازهاي فعالان اقتصادي، برگزاري نشست‌هاي مشترک با مشتريان در دستور کار بانک اقتصادنوين قرار دارد و نشست با فعالان اقتصادي شهر مشهد مقدس اولين برنامه از اين دست مي‌باشد. 

وي افزود: در جوار بارگاه امام رضا (ع) و با استعانت از اين امام بزرگوار برنامه نشست مشترک مديران ارشد بانک با مشتريان آغاز شد که اين روند ادامه خواهد داشت. 

در اين مراسم که با حضور تعدادي از روساي شعب منطقه سه استان‌ها برگزار شد مهدي حسين‌نژاد سرپرست منطقه سه استان‌هاي بانک اقتصادنوين آخرين وضعيت بنگاه‌هاي اقتصادي و توليدي اين منطقه را تشريح کرد.

همچنين اعضاي هيات مديره بانک اقتصادنوين نيز در اين مراسم به تشريح برنامه‌هاي آتي بانک اقتصادنوين پرداختند.

در ادامه اين مراسم فعالان اقتصادي حاضر در نشست مشترک با مديران ارشد بانک نيز با برشمردن تنگناها و مسائل خود در حوزه تامين مالي به بيان ديدگاه‌ها و خواسته‌هاي خود از اين بانک پرداختند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: