کد خبر: ۸۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 12 December 2016
بانكداري ايراني - شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به منظور کسب توفیق در در کسب‌وکار خود باید مسئولیتی در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تأثیر فعالیت‌های سازمان قرار می‌گیرند، داشته باشند.
بانكداري ايراني -شرکت  ها و بنگاه های اقتصادی به منظور کسب  توفیق در در کسب‌وکار خود باید مسئولیتی در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تأثیر فعالیت‌های سازمان قرار می‌گیرند، داشته باشند. در واقع " مسئولیت اجتماعی شرکت ها" در زمره مفاهیم اخلاق کسب و کار بوده  و به نقشی که شرکت ها درحوزه اجتماعی برعهده دارند،  مربوط می شود.

به گزارش بانكداري ايراني  ، در ایران بانکها در این زمینه پیش رو بوده و بهتر از دیگر بنگاه های اقتصادی  در این زمینه عمل کرده اند و در آخرین اقدام بانک سرمایه در مناطقی خاص اقدام به  کارهای خیر و تشویق فرزندان این مرز و بوم برای  آموختن و ارتقا سطح کیفی آموزشی در مناطق محروم کرده است . این اقدامات بانک سرمایه در هفته های اخیر چندان شدت گرفته است که باید بصورت تیتر وار این اقدامات را بازگو کرد : 

1-شهرستان سيريك در استان هرمزگان 

از دانش آموزان مدرسه شهيد سليمان زارع روستاي پكو واقع در شهرستان سيريك استان هرمزگان ، با اهداي كارت هديه دو ميليون ريالي و كيف و لوازم التحرير تقدير به عمل آمد. گفتني است اين برنامه در راستاي تعهدات اجتماعي بانك سرمايه در قبال جامعه شريف تعليم و تربيت و آينده سازان ميهن برگزار شده و در ديگر مدارس مناطق محروم نيز در حال اجرا مي باشد.

2-روستای دهکول شهرستان زابل 
 از دانش آموزان دبستان شهيد عرفاني روستاي دهكول واقع در شهرستان زابل استان سيستان و بلوچستان،  با اهداي كارت هديه دو ميليون ريالي و كيف و لوازم التحرير تقدير به عمل آمد.

3-روستای خیارزاردر منطقه دشستان بوشهر
از دانش آموزان مدرسه 15 خرداد روستاي خيارزار واقع در منطقه دشتستان استان بوشهر،  در مراسمي با حضور دكتر كرمي، معاون پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر، نيكخو، مسئول بخش پيش دبستاني و دبستان اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر، قاسمي، رئيس آموزش و پروزش بخش شبانكاره، علي اصغر دشتي و سارا روان به از همكاران شعبه بوشهر بانك سرمايه، با اهداي كارت هديه دو ميليون ريالي و كيف و لوازم التحرير تقدير به عمل آمد. 

4-روستای سیوکی در استان کهکیلویه و بویر احمد 
از 54 دانش آموز روستاي سيوكي واقع در منطقه جليل استان كهگيلويه و بويراحمد، با اهداي كارت هديه دو ميليون ريالي و كيف و لوازم التحرير تقدير به عمل آمد. 

5-روستای هلیلان در استان ایلام 
از دانش آموزان مدرسه جهادگران واقع در شهرستان هليلان استان ايلام ، در مراسمي با حضور شهبازي، رئيس آموزش و پرورش منطقه هليلان استان ايلام و سعيده رضايتي، رئيس شعبه ايلام بانك سرمايه، با اهداي كارت هديه دو ميليون ريالي و كيف و لوازم التحرير تقدير به عمل آمد. 

6-روستای حسن آباد داروئیه در استان کرمان 
از دانش آموزان مدرسه 12 بهمن روستاي حسن آباد داروئيه واقع در منطقه جيرفت استان كرمان، در مراسمي با حضور ناصر صباحي، معاون مدير كل آموزش و پرورش استان كرمان و امير جعفري زاده، معاون شعبه كرمان بانك سرمايه، با اهداي كارت هديه دو ميليون ريالي و كيف و لوازم التحرير تقدير به عمل آمد.

7-روستای نواب صفوی در منطقه لردگان استان چهارمحال و بختیاری
از دانش آموزان مدرسه نواب صفوي در منطقه لردگان اين استان ، در مراسمي با حضور سلطاني، معاون پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري و ساير مسئولان آموزش و پرورش اين استان و حسن محمد نافچي، رئيس شعبه شهركرد بانك سرمايه، با اهداي كارت هديه دو ميليون ريالي و كيف و لوازم التحرير تقدير به عمل آمد.

8-روستای نساز استان اردبیل 
از دانش آموزان مدرسه پاسداران روستاي نساز واقع در بخش خورش رستم استان اردبيل،  در مراسمي با حضور بهرام صالحي، مدير آموزش و پرورش منطقه خورش رستم استان اردبيل و فضلعلي مولازاده، رئيس منطقه چهار بانك سرمايه (شمال غرب كشور)، با اهداي كارت هديه دو ميليون ريالي و كيف و لوازم التحرير تقدير به عمل آمد.

9-روستای راز وجرگلان استان خراسان شمالی 
از دانش آموزان مدرسه شهيد محمد حسين نوروزي واقع در روستاي جلغ دره از توابع شهرستان راز و جرگلان ، در مراسمي با حضور محمد مهدي محمدي، مدير آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان و فرشاد مسلمي، معاون شعبه بجنورد بانك سرمايه، با اهداي كارت هديه دو ميليون ريالي و كيف و لوازم التحرير تقدير به عمل آمد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: