کد خبر: ۸۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - 24 October 2016
روزنامه آرمان در شماره دوشنبه سوم آبان در تشریح تیتر یک، نوشت: بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس تا ساعت 7:30 صبح دیروز که فراکسیون امید جلسه ای با دولت داشت، آقای نجفی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد، اما اینکه ظرف مدت کمی گزینه پیشنهادی دولت عوض شده، موضوعی است که سخنگوی دولت باید درباره آن صحبت کند.

این روزنامه با اشاره به عنوان دروغگو و فحاش انقلابی نیست، آورد: رئیس جمهور روز گذشته به اراک رفت و با استقبال پرشور مردم این خطه از کشورمان مواجه شد. رئیس جمهوری با بیان اینکه امروز باید ادبیات ما بر مبنای امید، انسجام، اتحاد و وحدت ملی باشد، خاطرنشان کرد: ادبیات ما ادبیات اتحاد و امید باشد؛ نباید عده ای گفتمان یاس و بدتر از آن فروپاشی قدرت مدیریتی این ملت بزرگ را ترویج کنند. روحانی تصریح کرد: انسان دروغگو و فحاش و یاس پراکن هرگز یک انقلابی نیست و آنهایی که از یأس سخن می گویند با انقلاب اسلامی ایران رابطه ای ندارند.

قبول کردن ودیعه مسکن «زنان ویژه»، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: آن طور که معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور می گوید، این سازمان حمایت های ویژه ای را از «زنان ویژه» آغاز کرده است که شاید مهم ترین آنها تقبل ودیعه مسکن این زنان آسیب دیده است که اغلب پس از ترخیص از مراکز بهزیستی جا و مکانی برای اسکان ندارند و به همین دلیل ممکن است بار دیگر گرفتار آسیب های اجتماعی شوند. حبیب ا... مسعودی فرید البته اظهاراتی هم درباره سن این زنان داشته و عنوان کرده است که میانگین سنی آنها کمتر از 30 سال است. با وجود این، او آماری از تعداد «زنان ویژه» نداده است.

این روزنامه با انتخاب عنوان آخرین وضعیت پرونده سعید طوسی، می نویسد: سخنگوی قوه قضائیه روز گذشته در نشست خبری به سوالات خبرنگاران در مورد موضوعات مختلف پاسخ داد. وی درباره پرونده سعید طوسی، گفت: فردی شکایت کرد و روال قانونی بررسی شد، هنوز مرحله رسیدگی نهایی نشده است. به لحاظ پیگیری یکی از شکات در مساله خلاف عفت عمومی قرار منع تعقیب در دادسرا صادر و تایید شد. ادعای دیگری شد در رابطه با تشویق به فساد که قرار منع تعقیب صادر شد که دادگاه با قرائن رسیدگی را ادامه داد و قرار منع تعقیب را نقض کرد. حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای افزود: پرونده را برای مشورت به یک قاضی متدین و باتجربه سپردند. البته این مساله ثابت نیست، پرونده در حال رسیدگی است و پرونده با حساسیت بیشتر روالش ادامه می یابد.

روزنامه آرمان با درج عنوان نشست دوستانه با چاشنی انصراف!، نوشت: چندی پیش بود که علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید و یکی از امضاکنندگان طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از «تلاش های شهرداری برای به تعویق انداختن تحقیق و تفحص از شهرداری یا منتفی کردن آن» خبر داد. این نماینده مردم تهران البته از اقداماتی که شهرداری در پیگیری این هدف به کاربسته است سخنی نگفت. حال که خبر برگزاری جلسه مجمع نمایندگان تهران با شهردار تهران شنیده شده است، آن هم «نشستی دوستانه» این تصور ممکن است ایجاد شود که نکند این نشست یکی از راهکارهای شهرداری در اقناع نمایندگان تهران باشد؟ نمایندگانی که حدود دو سوم لیست امضاکنندگان طرح را تشکیل می دهند. اگرچه امضاکنندگان بارها اعلام کرده اند در پیگیری و به نتیجه رساندن این طرح مصمم هستند و با شناختی که از آنان وجود دارد، بسیار بعید است که از عمل کردن به وظیفه خطیر خود سرباز زنند اما اگر چنین احتمالی جامه واقعیت به تن کند، آن چیزی که در این میان باید آن را از دست رفته دانست اعتماد مردم به نمایندگان منتخب شان در خانه ملت است.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «محمدجواد حق شناس: تغییر وزیر ارشاد خارج از اراده دولت بود»، «آیت الله هاشمی: مهم ترین سرمایه دولت، آگاهی مردم است» و «احمدی نژاد به دبیر کل سازمان ملل نامه نوشت: همچنان در سودای مدیریت جهان!» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون گفت وگوهای اختصاصی عنوان های «محمدصالح نیکبخت: بابک زنجانی تنها متهم پرونده نیست»، «شیوا دولت آبادی: جامعه سالم خانواده سالم می خواهد» و «حیدر مستخدمین حسینی:بانک جذابیتی برای جذب منابع ندارند» را منتشر کرد و در ستون سرمقاله عنوان «روحانی و الزامات اقتداری یک دولت مدرن» نوشته متین مسلم را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: