کد خبر: ۸۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - 20 October 2016
بانكداري ايراني -در هفته منتهی به 30 مهر ماه 1395 ، صنعت بیمه در بورس شرایط متعادلی را گذارند و برخی از نمادهای بیمه‌گری شرایط خوبی داشتند اما صنعت بانکداری همچنان درگیر سخت‌گیری‌های بانک مرکزی است و بازدهی خوبی را در پی نداشت.
 بانكداري ايراني -در هفته منتهی به 30 مهر ماه 1395 ،  صنعت بیمه در بورس شرایط متعادلی را گذارند و برخی از نمادهای بیمه‌گری  شرایط خوبی  داشتند اما صنعت بانکداری همچنان درگیر سخت‌گیری‌های بانک مرکزی است و بازدهی خوبی را در پی نداشت. 

به گزارش بانکداری ایرانی ،  برخی از نمادهای بانکی از تیر ماه سال جاری تا کنون متوقف بوده و  با وجود گذشته بیش از 3 ماه، اتفاقی برای بیشتر این نمادها نیافتاده است.  نماد بانکهای چون ملت ، صادرات، سینا، دی ، گردشگری و پست بانک در حال حاضر متوقف هستند. بنابراین  صنعت بانک در بورس به دلیل توقف نمادهای اصلی این گروه با بازدهی منفی  0.23درصدی در طول 5 روز کاری مواجه شد.اما نمادهای  بانک سرمایه و انصار هفته متعادلی را پشت سر گذاشتند.

اما نماد شرکت های بیمه شرایط  متعادل‌تری  داشتند . در ماههای اخیر به دلیل تحولات در هدایت برخی از شرکت های بیمه ای وضعیت  آنها  در بورس شرایط بهتری پیدا کرد زیرا  این سهامداران عمده شرکت ها بودند که تصمیم گرفته بودند مدیران شرکت ها را تغییر دهند و با این کار خود قصد داشتند که  هدایت بیشتری در شرکت  انجام دهند.

هفته گذشته ، نماد بیمه البرز هفته بدی را سپری کرد و تمام طول هفته را منفی بود  هرچند میزان سقوط آن بالا نبود اما نتوانست بازدهی برای سهامداران خود در هفته گذشته  در نظر بگیرد. نماد شرکت بیمه سامان در آخرین روز هفته با اقبال مواجه شد و بر این اساس  بازدهی هفته گذشته بیمه سامان به بیش از 8 درصد رسید. اما در مجموع بازدهی صنعت بیمه در هفته گذشته منفی  0.56 درصد بود.


بررسی وضعیت شاخص بیمه  در هفته چهارم مهر ماه 1395 
 




بررسی وضعیت شاخص بانک  در هفته چهارم مهر ماه 1395 

 

بررسی وضعیت شاخص کل  فرابورس در هفته چهارم مهر ماه 1395 

 
بررسی وضعیت شاخص کل در هفته چهارم مهر ماه 1395 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: