کد خبر: ۸۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - 18 October 2016
روزنامه رسالت در شماره سه شنبه 27 مهر با اشاره به سخنان آیت الله آملی لاریجانی مبنی بر تشکیل کمیته ویژه به ریاست از قول وی، نوشت: مقوله انتخابات در قانون اساسی مورد تصریح قرار گرفته ولکن طبیعی است که جزئیات این امر مهم نیز به قوانینی راهگشا دارد. سیاست های کلی انتخابات نیز با همین هدف ابلاغ شده است که دستگاه های گوناگون به ابعاد مختلف انتخابات خصوصا در بحث تقنین و نظارت توجه داشته باشند.
روزنامه رسالت در شماره سه شنبه 27 مهر با اشاره به سخنان آیت الله آملی لاریجانی مبنی بر تشکیل کمیته ویژه به ریاست دادستان کل کشور از قول وی، نوشت: مقوله انتخابات در قانون اساسی مورد تصریح قرار گرفته ولکن طبیعی است که جزئیات این امر مهم نیز به قوانینی راهگشا دارد. سیاست های کلی انتخابات نیز با همین هدف ابلاغ شده است که دستگاه های گوناگون به ابعاد مختلف انتخابات خصوصا در بحث تقنین و نظارت توجه داشته باشند.

این روزنامه تیتر نخست را به عنوان روحانی راهی جز کارآمدی برای کسب مقبولیت ندارد، اختصاص داد و آورد: پرویز امینی جامعه شناس و تحلیلگر سیاسی در گفتگو با مشرق گفت: شیب نارضایتی مردم از دولت آقای روحانی، ملایم نیست. روحانی راهی جز کارآمدی برای کسب مقبولیت ندارد. وی در پاسخ به این سوال که وضعیت اجتماعی دولت در چه حالی است گفت: شیب نارضایتی مردم از دولت آقای روحانی، ملایم نیست. به خصوص اجماع وجود دارد که دولت یازدهم در جلب رضایت اقتصادی مردم ناموفق بوده است. آیا دولت تا انتخابات 96 امکان تغییر در این شیب را دارد؟ که به نظر امکان و انتخابی برای تغییر این شیب ندارد، دولت باید چیزی برای عرضه داشته باشد که ندارد؛ چیزی که برای جامعه محسوس باشد.

روزنامه رسالت با درج عنوان پیشروی برق آسا به سمت موصل، نوشت: سرانجام زمان آغاز عملیات آزادسازی موصل در عراق فرا رسید. اگر چه ایالات متحده آمریکا سعی دارد خود را شریک این عملیات جلوه دهد، اما نگرانی های واشنگتن از شکست داعش در موصل و به طور کلی افول قدرت داعش مسئله ای نیست که بتوان آن را کتمان کرد. استراتژی کلان ایالات متحده آمریکا در منطقه و مخصوصا عراق و سوریه، بر پایه حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری از جمله داعش و النصره بنا نهاده شده است. از این رو در جریان عملیات آزاد سازی موصل نیز ایالات متحده آمریکا نسبت به شکست داعش نگرانی هایی دارد.

دیکتاتوری رسانه ای غرب، پیچیده ترین نوع دیکتاتوری است، دیگر عنوان این روزنامه محسوب می شود، در تشریح این مطلب می خوانیم: استاد حوزه و دانشگاه گفت: دیکتاتوری رسانه ای غرب پیچیده ترین نوع دیکتاتوری است. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو حسن رحیم پور ازغدی در همایشی که با عنوان تسخیر لانه های جاسوسی فضای مجازی اظهار داشت: آنچه در فضای مجازی نیازمند بودیم گردان های آگاهی بخش بود که در فضای مجازی عرضه شده است امروز کسانی که وارد مبارزات آزادی بخش می شوند خطر را به وجود می آورند و ایجاد کنندگان فضای مجازی احساس کنند این خط هیچ گاه بر علیه آنها شکسته نخواهد شد. وی با بیان اینکه امروز ایجاد کنندگان فضاهای مجازی با یک مقاومت رسانه ای مواجه می شوند تصریح کرد: اگر چه به لحاظ کمی و تخصصی نیروهای انقلابی از سطح جهان و منطقه عقب تر هستن اما روش کار را به دست آورده اند. 

روزنامه رسالت با بررسی عنوان کاهش تورم به دلیل فقر و رکود است، نوشت: نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر کاهش تورم به دلیل افزایش رکود بوده است، گفت: اقتصاد ما در دولت لیبرالی بوده است و با چنین وضعیتی نمی توان اقتصاد مقاومتی را اجرا کرد. به گزارش فارس، حسن سبحانی نماینده سابق مجلس و کارشناس مسائل اقتصادی در نشست هم اندیشی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه اقتصاد به گونه ای اداره می شود که در دانشگاه های تدریس شده است، گفت: بر خلاف آنچه دولتی ها یا مجلس های می گویند از دانش اقتصاد تبعیت نمی کنند این طور نیست بلکه اتفاقا به حرف صاحب نظران اقتصادی گوش می کنند و برنامه 5 ساله و سایر برنامه ها نیز بر همین اساس طرح ریزی می شود. 

«زیباکلام: ناکارآمدی دولت را ماست مالی نکنیم»، «قاضی پور: جاسوسان اسرائیلی از قراردادهای نفتی مطلع اند اما ملت ایران بی اطلاع است»، «کاظمی قمی: جنگ نیابتی سعودی ها جایگزین لشکر کشی آمریکا شده است» و «سید عباس عراقچی: سیاست های منطقه ای ایران ربطی به توافق هسته ای ندارد» دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه به شمار می رود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: