کد خبر: ۸۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - 16 October 2016
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با اشاره به راه‌‌اندازی مسیر‌های پروازی شاهرود-کیش‌ و ‌کیش-سنندج‌، گفت: در مسیرهای منتهی به جزیره کیش حتی در زمان پیک سفر نظیر ایام تابستان و اعیاد، افزایش قیمت بلیت نخواهیم داشت.
‌به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش، مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش که خلبان اولین پرواز در مسیر جزیره کیش – سنندج – کیش بود، در خصوص این پرواز بیان کرد: این مسیر پروازی با هدف ارائه خدمات مطلوب در حمل و نقل هوایی، تسهیل شرایط سفر و توسعه صنعت گردشگری بین دو شهر جزیره کیش و سنندج راه‌اندازی شد.

کاپتان جدیدی ادامه داد: تلاش می‌کنیم‌ با‌ بر‌قراری مسیرهای جدید پروازی، سایر مراکز استان‌های کشور را به جزیره کیش متصل کنیم.

وی در خصوص این مسیر پروازی گفت: به لحاظ اینکه فرودگاه شهر سنندج در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و دارای موانع طبیعی بسیاری است، این مسیر پروازی بسیار سخت و دشوار انجام می‌شود‌.

کاپیتان جدیدی‌ بیان کرد: پذیرای درخواست‌های گردشگری از مراکز استان‌ها جهت راه اندازی مسیر پروازی به جزیره کیش هستیم؛ به زودی مسیر پرواز شاهرود – کیش جهت جابه‌جایی گردشگران این دو منطقه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در همین راستا درخواست‌هایی نیز مبنی بر راه اندازی خط پروازی اراک – کیش به این شرکت هواپیمایی ارائه شده که با بررسی و برنامه‌ریزی، امکان انتقال گردشگران بین اراک – کیش را نیز ‌هموار خواهیم ساخت.

جدیدی‌ یاد‌آور شد: شرکت هواپیمایی کیش روزانه با انجام 18 تا 20 پرواز مسافران را از تهران و سایر مراکز استان‌ها به جزیره کیش جابه‌جا می‌کند.

مدیر‌عامل شرکت هواپیمایی کیش در خصوص تغییر و یا افزایش نرخ بلیت هواپیما اعلام کرد: در پی دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این شرکت هواپیمایی در مسیرهای منتهی به جزیره کیش حتی در زمان افزایش سفرها از جمله در تابستان، اعیاد و مناسبت‌ها افزایش قیمت بلیت نخواهد داشت.

بنابراین گزارش مسیر پروازی کیش-سنندج از 24 مهر‌ماه برقرار شد و در روزهای شنبه و سه‌شنبه انجام می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: