کد خبر: ۸۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - 15 October 2016
بانكداري ايراني - بانک پاسارگاد برای دومین بار تلاش می کند تا با عرضه و فروش ۷.۳ درصد سهام "میدکو" ، برای همیشه از ترکیب این شرکت ۲.۲ هزار میلیارد تومانی خارج شود.
 بانكداري ايراني -   بانک پاسارگاد برای دومین بار تلاش می کند تا با عرضه و فروش ۷.۳ درصد سهام "میدکو" ، برای همیشه از ترکیب این شرکت ۲.۲ هزار میلیارد تومانی خارج شود.

بانک پاسارگاد تا اسفند سال گذشته به طور مستقیم کمتر از 19 درصد سهام هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) را در اختیار داشت و 22 اسفند اقدام به عرضه یک میلیارد و 980 میلیون سهم این شرکت به قیمت پایه هر سهم 350 تومان و به ارزش 693 میلیارد تومان کرد.

این بانک، اوایل فروردین هم در صدد بودتا با فروش 9.98 درصدی (شامل بیش از 2 میلیارد و 195 میلیون سهم به قیمت پایه هر سهم 390 تومان و به ارزش بیش از 850 میلیارد تومان) از ترکیب سهامداری میدکو خارج شود اما چنین برنامه ایی عملی نشد.

حال "وپاسار" برای دومین بار تلاش می کند تا با عرضه و فروش 7.3 درصد سهام "میدکو"، برای همیشه از ترکیب این شرکت 2.3 هزار میلیارد تومانی خارج شود.

این بلوک شامل بیش از یک میلیارد و 735 میلیون و 525 میلیون سهم است که دوشنبه جاری 26 مهر به قیمت پایه هر سهم 350 تومان و به ارزش بیش از 607 میلیارد تومان توسط کارگزاری بانک پاسارگاد در بازار اول معاملات فرابورس به صورت 20 درصد نقد و باقی اقساط عرضه خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: