کد خبر: ۸۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - 10 October 2016
هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، با گفتمان انقلاب اسلامی ایران و تاثیر عمیق فکری و اندیشه ای این گفتمان در تقابل هستند و این تقابل، در حوزه سیاست خارجی به صورتی عینی و آشکار متبلور شده است.
 روزنامه رسالت در شماره دوشنبه 19 مهر در تیتر یک به نقل از استاد تمام رشته روابط بین الملل دانشگاه گیلان نوشت: هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، با گفتمان انقلاب اسلامی ایران و تاثیر عمیق فکری و اندیشه ای این گفتمان در تقابل هستند و این تقابل، در حوزه سیاست خارجی آمریکا به صورتی عینی و آشکار متبلور شده است.

رسالت در گفت و گو با رضا سیمبر: تقابل با انقلاب اسلامی، دغدغه حزب دموکرات و جمهوری خواه است

این روزنامه با انتشار عنوان حکام سعودی به عنوان جنایتکاران جنگی باد مجازات شوند، آورد: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از حکام ال سعود به عنوان جنایتکاران جنگی یاد کرد و بر محاکمه و مجازات سریع آنان تاکید نمود. سردار حسین دهقان در واکنش به جنایات اخیر رژیم آل سعود در بمباران مراسم عزاداری مردم مظلوم یمن اظهار داشت: رژیم متاصب، مغرور و متجاوز آل سعود در تداوم اقدامات وحشیانه خود علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن مرتکب جنایت غیرقابل بخششی شده اند.

روزنامه رسالت با انتخاب عنوان حضور مدیران دو تابعیتی در دولت مایه تاسف است، به نقل از محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مصاحبه وزیر اطلاعات که گفته بود مدیران دو تابعیتی باید یکی را انتخاب کنند، می نویسد: اولاً من متاسف هستم چرا مدیر دو تابعیتی در دولت وجود دارد. ثانیاً طبق اطلاعات موجود مدیران دو تابعیتی باید مطابق سوگندی که خورده اند به تابعیت اول خود پایبند نباشند و طبق قوانین تابعیت دوم عمل کنند.

این روزنامه با اشاره به عنوان وزارت علوم به رفت و آمدهای به ظاهر علمی هوشیار باشد، نوشت: علی اکبر ولایتی در دویست و پنجمین جلسه کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران گفت: در زمینه رفت و آمدهای به ظاهر علمی به کشور باید همانگونه که رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» هم هشدار دادند، وزارت علوم و نهادهای مسئول هوشیارتر عمل کنند.ولایتی با اشاره به انگیزه درج این گونه مطالب گفت: هدف از این تلاش ها القای حس بی هویتی به ملت بزرگ ایران است که توانسته آمریکا و متحدانش را در رسیدن به اهداف نامشروع خود ناکام سازد.

حمام خون سعودی ها در آستانه عاشورا در یمن؛ عنوان دیگر روزنامه رسالت محسوب می شود، در این مطلب می خوانیم: شهادت و زخمی شدن بیش از 700 انسان بی گناه، آن هم در ماه محرم الحرام به دست ائتلاف متجاوز سعودی در یمن، بار دیگر پرده از چهره خبیث و متوحش فرزندان عبدالعزیز در ریاض برداشت.آل سعود، با حمام خونی که در یمن به راه انداخت، نشان داد که در مواجهه با شکست تمام عیار خود در یمن دست به هر اقدام وحشیانه ای می زند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «سعیدی کیا: 15هزار سند رایگان به محرومان اهدا می شود» و «سفیر انگلیس در ایران: ترجیح می دهم در مورد پیشینه رابطه با ایران فکر نکنم» را به چاپ رساند.
*گروه اطلاع رسانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: